Bavarų „karšti” krosoveriai bus pradėti gaminti šių metų balandį. Naujųjų modelių kainos jau žinomos, o pardavėjai jau teikia išankstinius užsakymus.
X5 BMW pradėjo gaminti 1999 m., „karštoji” versija su M priedu pasirodė 2009 m., o dabartinė karta gaminama nuo 2019 m. Savo ruožtu, variantas su kupė kėbulu – BMW X6 – pasirodė 2007 m., jo „karšta” versija – X6 M – 2009 m., o karta pasikeitė 2020 m. Prieš porą savaičių bavarų gamintojas pristatė atnaujintus „įprastus” krosoverius, o dabar atėjo eilė „karštosioms” jų versijoms, kurias parengė M padalinys.
Nuo šiol BMW siūlo tik aukščiausios klasės „Competition” X5 M ir X6 M versijas. Atnaujintuose modeliuose pakeisti LED žibintai ir perdarytos juodos „šnervių” grotelės, kurios vizualiai sujungtos su didele oro įsiurbimo anga, integruota priekinio buferio apatinėje dalyje.
X5 M galinė dalis atnaujinta ir papildyta naujo dizaino galiniais žibintais (jų forma išliko tokia pati). Taip pat abu modeliai gavo originalius lengvojo lydinio ratlankius – 21 colio priekyje ir 22 colių gale, šonai liko tokie patys. Siūloma dar platesnė spalvų paletė.
Interjeras pakeistas lygiai taip, kaip ir prieš porą savaičių pristatytų standartinių modelių. Pavyzdžiui, priekinėje panelėje dabar yra didelis lenktas ekranas, kuriame sujungtas 12,3 colio virtualus prietaisų skydelis ir 14,9 colio jutiklinis informacijos ir pramogų sistemos ekranas. Abiejuose ekranuose įdiegta M grafika. Skirtingai nei „įprasti” krosoveriai, kurie, keičiant stilių, gavo mažą pavarų perjungimo svirtį, „karštų” krosoverių variantuose palikta ta pati 8ACP valdymo svirtis.
Atnaujinant modelius pakeista ir techninė dalis. Dabar montuojama į visais ratais varomus krosoverius montuojama lengvoji hibridinė transmisija. Jos pagrindas – patobulintas 4,4 l V8 variklis su dviem turbokompresoriais: jame sumontuoti nauji turbokompresoriai ir sklendėmis valdoma įsiurbimo bei išmetimo sistema. Variklio galia išlieka tokia pati – 625 AG ir 750 Nm sukimo momentas. Dabar jis veikia kartu su 48 voltų „elektros varikliu”, integruotu į transmisiją. Šis 12 AG (200 Nm) galios variklis veikia kaip starteris-generatorius ir padeda automobiliui pirmosiomis akceleracijos sekundėmis.
„BMW X5 M” ir „X6 M” bendroji masė yra 65 kg didesnė, palyginti su prieš atnaujinimą gamintais visureigiais: atitinkamai 2400 kg ir 2370 kg. Dabar krosoveriams įsibėgėti iš vietos iki 100 km/val. greičio reikia 3,9 sekundės (0,1 sekundės daugiau). Iki dviejų šimtų „X-6” įsibėgėja per 13,6 sekundės, o „X-5” – per 13,8 sekundės (pirmtakas buvo 0,4 sekundės greitesnis). Didžiausias greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 250 km/h (šią ribą, pridėjus M paketą, galima padidinti iki 290 km/h ).
Bavarai jau priima užsakymus naujiems modeliams. BMW X5 M Competition bus pradėtas gaminti ir pardavinėti šį pavasarį. Pradinė „BMW X5 M Competition” kaina namų rinkoje Vokietijoje yra 158 300 eurų, o atnaujinto „X6 M Competition” pradinė kaina – 161 200 eurų.