“Audi” į “Press ralį” išleidžia net keturis RS modelius

Tarptautinis žurnalistų ralis pamažu tampa prestižinių automobilių gamintojų prekinių ženklų kautynių arena. „Audi“, „Volkswagen“, SEAT, CUPRA, „Jaguar“, „Toyota“, „Alfa Romeo“, „Mazda“ ir kai kurių kitų kompanijų atstovybės Lietuvoje pastaraisiais metais į šį mažo biudžeto olimpiadą primenantį renginį deleguoja pačius sportiškiausius savo modelius, o lenktynių rezultatus naudoja kaip rinkodaros kozirį debatuose apie technikos universalumą.

27-asis „Press ralis“ tikrai nebus išimtis. Ir jei jis vyktų tokiais principais, kaip kad kartais praktikuojama šachmatų pasaulyje – apie visus figūrų ėjimus susirašant laiškais – „Audi driving academy by Autojuta“ komanda galėtų būti skelbiama nugalėtoja net neužvedus variklių.

Reikalas tas, kad šįkart į startą „Autojuta“ bendrovė išlydi net keturis „Audi RS3“ sedanus ir „žaibamobiliu“ pravardžiuojamą „Audi e-tron GT“. Tai yra, lygiai pusę automobilių parko, kuris penktą sezoną dirba Baltijos šalių benzingalviams rengiamuose sportinio vairavimo mokymuose.

Mažieji RS3 po neseniai „Audi Sport“ padalinyje atliktų tobulinimo procedūrų išoriškai pasikeitė labai nedaug, tačiau dabar tas pats „2.5 TFSI“ motoras (beje, jis net devynis kartus buvo pripažintas geriausiu „International Engine of the Year“ apdovanojimuose) yra galingesnis nei kada nors anksčiau: 294 kW (400 AG) ir 500 Nm maksimalus sukimo momentas leidžia mažyliui sedanui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti viso labo per 3,8 sekundės ir pasiekti 290 km/val. greičio ribą. O tai jau yra superautomobilių kategorijai priskiriamų bolidų žaidimo teritorija. Beveik toks pat pritrenkiantis ir „Audi e-tron GT“. Net kukliausios šio elektromobilioversijos galia siekia 350 kW (476 AG), o iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės.

Tris „Audi RS3“ monstrus šįkart pilotuos taip pat ne iš kelmo spirti ekipažai. Rikiuotės priekyje bus daugiausiai – net vienuolika – pergalių per ketvirtį amžiaus vykstančias tradicines tarptautinio žurnalistų ralio kovas išplėšęs Dainius Leonavičius su šturmano Adomu Šablevičium.

Antrajame automobilyje taip pat solidžią trofėjų kolekciją turintis, daugiau nei du dešimtmečius drauge važiuojantis Renaldas Gabartas ir Vincas Gerdžiūnas. Trečioji raketa patikėta profesionalaus lenktynininko duonos ragavusiam kolegai iš Ukrainos Aleksejui Močianovui, kuriam asistuos Lietuvos ralio legenda Evaldas Čirba.

Po pirmosios pažinties su atnaujintu bolidu „Audi driving academy by Autojuta“ mokymuose D. Leonavičius ir R. Gabartas pripažino gavę didžiulį pasitikėjimo kreditą: vos per keletą treniruočių prisijaukinti milžinišką potencialą turinčius „Audi RS3“ automobilius yra pasiutusiai didelis iššūkis. Juo labiau, kad apie šios aukštikalnės šturmo sėkmę ar nesėkmę bus galima labai paprastai nuspręsti: ketvirtąjį komandos „ratuotį“ pilotuos praėjusių metų „Press ralio“ nugalėtojas neoficialioje absoliučioje įskaitoje Ignas Gelžinis.

Penktasis komandos narys ir idėjinis lyderis Vytautas Švedas šįkart į trasą pajudės „Audi e-tron GT“. Šiuo bolidu, pakeitusiu daugelio užkietėjusių benzingalvių požiūrį į alternatyviąją energetiką transporto pasaulyje, V. Švedas pernai laimėjo didžiausias mūsų šalyje rengiamas elektromobilių varžybas ir įdarbino jį „Audi driving academy by Autojuta“ mokymuose.

Apie didžiausios šiųmetiniame „Press Rally 2022“ startuosiančios komandos planus kol kas niekas iš minėto penketuko nekalba, bet nesunku spėti, kad lūkesčių kartelė iškelta iki pat lubų.

Šių metų „Press ralio“ dalyviai birželio 3-4 dienomis varžysis įvairiuose kartodromuose, Kėdainių miesto gatvėse, „Nemuno žiede“, Šiaulių ir Klaipėdos darbo rinkos mokymo centrų autodromuose bei specialiai įrengtose lenktynių trasose visoje Lietuvoje. Varžybų nugalėtojai paaiškės birželio 4 d. vakare.

- Reklama -