„Audi“ pristatė dar solidžiau atrodantį atnaujintą Q8 modelį, kuriame diegiamos pažangiausios technologijos užtikrina maksimalų funkcionalumą. Pirmą kartą miesto visureigių gamos flagmane taip pat bus montuojami „HD Matrix LED“ žibintai su ilgųjų šviesų efektyvumą padidinančiais lazeriais. Modernizavus dienos šviesas taip pat atsirado galimybė pasirinkti norimą žibintų stilių. Į naujos kartos apšvietimo technologijų paketą nuo šiol įeina OLED galiniai žibintai, kurių išvaizda irgi gali būti keičiama.
Solidesnis išorės dizainas
„Audi“ nuosekliai mažino apdailos detalių skaičių kurdama neperkrautą ir dar solidesnį Q8 visureigio dizainą. Trumpos iškyšos ir ilga ratų bazė leidžia sukurti sportiškas, bet elegantiškas proporcijas, kurias pabrėžia kruopščiai atrinktos spalvos ir unikalaus stiliaus ratlankiai. Iš šešiakampių elementų suformuotos vientisos „Audi“ radiatoriaus grotelės papildomai papuoštos vertikaliais intarpais. Baziniuose modeliuose jie išdėstyti vienodais atstumais, o „S Line“ komplektacijoje ir SQ8 versijose šie segmentai formuoja „L“ raidę. Q8 tvirtumą pabrėžia iškilesnės naujos oro įsiurbimo angos, sklandžiai integruotos į automobilio konstrukciją.
Novatoriški „HD Matrix LED“ technologijos priekiniai žibintai su papildomais lazeriais ir pačiame viršuje įrengtomis dienos šviesų juostelėmis suteikia atnaujinto Q8 modelio išvaizdai papildomo užtikrintumo. Šis patobulinimas ir Q8 pirmą kartą montuojami OLED galiniai žibintai – aiškūs „premium“ segmento modelio bruožai. Gale itin efektingai atrodo LED žibintus sujungianti juoda juosta su integruotais „Audi“ prekių ženklo žiedais.
Kiekvieną „HD Matrix LED“ priekinį žibintą sudaro 24 šviesos diodai ir vienas didelės galios lazeris. Pasiekus 70 km/val. greitį aktyvuojamas lazeris ženkliai padidina tolimųjų šviesų apšviečiamą atstumą. Papildomai siūlomuose žibintuose integruotos naujos dienos šviesos padeda kurti su niekuo nesupainiojamą Q8 išvaizdą. Be to, vartotojams siūlomi net keturi skirtingi per MMI multimediją pasirenkami dienos šviesų dizaino variantai. Q8 modeliuose pirmą kartą montuojamų OLED galinių žibintų stilius taip pat gali būti keičiamas pasirenkant vieną iš keturių skirtingų variantų.
„Audi Q8“ stilius atspindi naująjį prekių ženklo identitetą. Tai itin pastebima žvelgiant į naujus dvimačius žiedus, kuriais pirmą kartą buvo papuoštas „Q8 e-tron“ modelis. Vietoje chromo žiedai dabar padengti kontrastuojančiomis balta ir juoda spalvomis.
Subalansuotas ir tikslus valdymas
Q8 valdymas yra subalansuotas, tikslus ir nereikalauja papildomų pastangų. Pakaba, vairo mechanizmas, jėgainė, stabdžiai ir valdymo sistemos atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant saugumą, dinamiškumą ir aukšto lygio komfortą. Nepriekaištingus vairavimo įspūdžius užtikrina jau standartinė pakaba su standartinėmis spyruoklėmis ir kontroliuojamo standumo amortizatoriais.
Papildomai siūloma ir elektronikos valdoma adaptyvioji pneumatinė pakaba su nuolatiniu amortizavimo valdymu. Aukščiausio saugumo ir komforto lygio siekiantys klientai gali rinktis visų vairuojamų ratų sistemą. Važiuojant nedideliu greičiu galiniai ratai pasisuka iki penkių laipsnių kampu priešinga kryptimi nei priekiniai. Tai leidžia sumažinti apsisukimo skersmenį vienu metru ir padidina manevringumą. Su šia sistema vairuotojas jaučiasi užtikrinčiau ir važiuodamas dideliu greičiu – ta pačia kryptimi, kaip ir priekiniai, pasisukantys galiniai ratai padidina stabilumą.
Saugumą padidina ir pastebimai patobulinta aplinkos stebėjimo įranga. Skaitmeniniame „Audi“ prietaisų skydelyje HD raiška rodomi įspėjimai apie kliūtis keičiant eismo juostą, atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės, pagalbos įveikiant sankryžas nuorodos ir netgi informacija apie šviesoforus. Į standartinę Q8 komplektaciją nuo šiol įeina net tik 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai, bet ir galinio vaizdo kamera, parkavimo pagalba, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas bei pažangi beraktė sistema.
Tinkamas variklis bet kokiai situacijai
„45 TDI quattro“ versijoje montuojamas trijų litrų dyzelinis variklis išvysto 231 AG galią ir įspūdingą 500 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. šis Q8 įsibėgėja per 7,1 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis siekia 226 km/val. Kitas pasirinkimas jėgainių gamoje – „50 TDI quattro“ modelyje montuojama galingesnė minėto dyzelinio variklio versija, išvystanti 286 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. Tokia trauka leidžia dideliam SUV per 6,1 sekundės įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. ir išvystyti maksimalų 241 km/val. greitį.
„Audi Q8 55 TFSI“ montuojamas benzininis trijų litrų darbinio tūrio variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu. Šešių cilindrų motoras išvysto 340 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą plačiame sūkių diapazone nuo 1370 iki 4500 aps./min. Benzininis variklis su turbina leidžia „Audi Q8“ įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 5,6 sekundės. Maksimalų išvystomas greitis elektronikos ribojamas iki 250 km/val.
Visi V6 tipo „Audi Q8“ varikliai komplektuojami su automatinėmis aštuonių laipsnių „tiptronic“ transmisijomis, nuolatinėmis keturių varančiųjų ratų „quattro“ pavaromis ir švelniojo hibrido sistema. Pastarasis sprendimas leidžia iki 0,5 litro sumažinti 100 kilometrų degalų sąnaudas. Švelniojo hibrido sistemą sudaro ličio jonų baterija ir pagrindinę 48 voltų elektros sistemą maitinantis diržu varomas starteris-generatorius. Tai leidžia važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu iki 40 sekundžių išjungti vidaus degimo variklį.
Sportiškiausioje SQ8 versijoje montuojamas laiko patikrintas V8 tipo 4 litrų TFSI variklis, išvystantis 507 AG galią ir 770 Nm sukimo momentą. Motoras komplektuojamas su itin greit veikiančia aštuonių laipsnių „tiptronic“ transmisija ir nuolatine visų varančių ratų „quattro“ pavara. Atnaujintas SQ8 modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės ir išvysto maksimalų 250 km/val. greitį. Esant nedidelei apkrovai keturi iš aštuonių variklio cilindrų yra atjungiami.