BMW naująjį X2 pavertė cross kupė, pristatė ir iX2

Bavarijos kompanija išslaptino kompaktišką parketinį visureigį su kupė tipo kėbulu. „Gyva” premjera įvyks šio mėnesio pabaigoje Tokijuje vyksiančioje parodoje „Japan Mobility”.

BMW X2 krosoveris buvo pristatytas 2017 m. rudenį, dabar atėjo laikas keisti modelio kartą: bavarai anksčiau paskelbė keletą naujos kartos „X antrojo” teaserių, o štai dabar naujovė išslaptinta. Beje, kompanija nusprendė visureigį pristatyti  „karšta” X2 M35i xDrive versija ir  o taip pat parodyti ir elektrinę versiją pavadinimu iX2.

BMW naująjį X2 pavertė cross kupė, pristatė ir iX2

Antrosios kartos BMW X2 turi kupė tipo kėbulą ir sportiškesnę išvaizdą nei dabartinis BMW X1. Lyginant su pirmtaku, naujiena padidėjo. Jos ilgis – 4554 mm (194 mm daugiau), plotis – 1845 mm (21 mm daugiau), aukštis – 1590 mm (64 mm daugiau), o atstumas tarp ašių padidėjo iki 2692 mm (plius 22 mm).

Naujasis „X-antrasis” gavo originalias firmines radiatoriaus grotelių „šnerves”, o BMW iX2 turi panašios formos, tačiau kitokio „uždaro” rašto groteles. Šiame elemente gali būti įrengtas kontūrinis apšvietimas. Šonuose yra įstriži LED priekiniai žibintai su suporuotais posūkio žibintais.

Priekinio bamperio apatinėje dalyje yra didelė centrinė oro įsiurbimo anga ir pora šoninių oro įsiurbimo angų. „Karštoji” versija išsiskiria atitinkamais BMW M ženkliukais, juodais išorinių veidrodėlių gaubtais, taip pat turi kitokio dizaino apatinę galinio bamperio dalį su difuzoriumi ir dvigubais apvaliais išmetimo vamzdžiais šonuose. Atkreipkite dėmesį, kad dėl nuožulnaus stogo iX2 aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas yra 0,25. Galimų ratų diskų dydis svyruoja nuo 17 iki 21 colio.

Interjeras panašus į kitų dabartinių BMW modelių. Priekiniame skydelyje yra didelis lenktas ekranas, kuriame sujungtas virtualus prietaisų skydelis (įstrižainė -10,25 colio) ir jutiklinis naujausios BMW iDrive informacinės ir pramoginės sistemos versijos ekranas, (įstrižainė -10,7 colio).

Bendrovė pranešė, kad „karštą” BMW X2 M35i xDrive variantą pirkėjai galės įsigyti nuo naujos kartos modelio pardavimo pradžios. Kaip ir tikėtasi, techninė dalis X2-ojo yra tokia pati, kaip ir analogiškos „karštos” X1 versijos. Tai yra, joje montuojamas 2,0 l keturių cilindrų variklis, kurio galia pagal europinę specifikaciją yra 300 AG (versijos Valstijose ir kitose rinkose – 317 AG). Visais varančiaisiais ratais varoma X2 M35i versija iš vietos iki šimto įsibėgėja per 5,4 sekundės.

Po BMW X2sDrive 20i variklio dangčiu sumontuotas 1,5 litro trijų cilindrų benzininis variklis, veikiantis kartu su 48 voltų starterio generatoriumi, kuris yra švelniai hibridinės transmisijos dalis. Bendra jėgainės galia – 170 AG. Savo ruožtu BMW X2 sDrive18d varomas tokio paties darbinio tūrio keturių cilindrų dyzeliniu varikliu, kurio galia siekia 150 AG. Jis suporuotas su septynių laipsnių „Steptronic” dviejų sankabų robotu.

2024 m. kovo mėn. pradėjus pardavimus Europoje, pirkėjams bus siūloma tik viena cross kupė versija – „BMW iX2 xDrive30”. Toks variantas technologijomis dalijasi su dabartinės versijos iX1. Tai reiškia, kad naujiena turi dviejų variklių jėgos agregatą (po vieną elektros variklį ant kiekvienos ašies), kurio bendra galia yra 313 AG (494 Nm). Toks „žaliasis” bavarų kūrinys iš vietos iki „šimto” įsibėgės per 5,6 sekundės, o jo maksimalus greitis lygus 180 km/val. Automobilis turi  64,8 kWh talpos traukos akumuliatorių, kurio vieno įkrovimo užtenka  nuo 417 iki 449 kilometrų (pagal WLTP ciklą) nuvažiuoti. Vėliau rinkoje pasirodys dar viena „plug-in” versija.

Į kupė panašių parketinių visureigių BMW X2 ir iX2 gamyba bus organizuojama toje pačioje vietoje, kur dabar gaminami krosoveriai X1 ir iX1. Kalbama apie BMW įmonę Vokietijos Regensburgo miest . Kainos bus žinomos šiek tiek vėliau.

ŽYMĖ:
Pasidalink