BMW tęsia naujų modelių paradą ir pristatė trečiosios kartos kompaktišką krosoverį X1-mažiausią iš visų dabartinių iksų. Visureigis išaugo, stilistiškai priartėjo prie X5 ir tapo dar vienu BMW, aprūpintu dideliu iDrive 8 multimedijos sistemos ekranu. Vizualiai naujasis X1 atrodo gerokai didesnis nei jo pirmtakas. Į ilgį jis išsitempė iki 4500 mm, o ratų bazė – iki 2692 mm.
Iš išorės pokyčių – padidintos radiatoriaus grotelės su vertikaliomis lamelėmis, reljefinis kapotas, elegantiškesni ir išraiškingesni galiniai žibintai, taip pat nauja optika su atnaujintos 3-osios serijos stiliaus „įdaru“. Priekiniai žibintai plonesni nei anksčiau, juose standartiškai sumontuotos LED šviesos. Pakeistas ir priekinis bamperis, o sportiškesniuose modeliuose atsiranda juoda apdaila.
Pagrindinis naujojo X1 salono pokytis-jau „pasenusios“ multimedija sistemos pakeitimas nauju iDrive 8 informacinių ir pramogų kompleksu. Tai didžiulis lenktas ekranas jungiantis 10,25 colio skaitmeninį prietaisų skydelį ir 10,7 colio multimedija jutiklinį ekraną. Be to pasirodė naujas M vairas, kompaktiškas pavarų perjungiklis vietoj įprastos svirties, naujos priekinės sėdynės (su masažo funkcija prabangiuose apdailos lygiuose) ir neįprasta, vertikali platforma belaidžiam išmaniojo telefono įkrovimui. Elektrinis modelis papuoštas mėlynomis detalėmis.
Naujasis BMW X1 bus tiekiamas su įvairiais benzininiais, dyzeliniais ir įkraunamais hibridiniais varikliais. Taip pat ruošiamasi visiškai elektrinis iX1. Modelių gama prasideda nuo 1,5 l benzininio variklio, kurio galia yra 136 AG, arba tas pats variklis hibrido pagalba pasiekiantis 170 AG. Abu šie automobiliai yra varomi priekiniais ratais. Sekantis gamoje 2,0 l benzininis hibridas su 204 AG ir visų ratų pavara. Siūlomi ir du dyzeliniai varikliai. Abu jie 2,0 l darbinio tūrio. Vienas išvysto 150 AG o kitas pusiau hibridinės technologijos pagalba išvysto 211 AG. Pastarasis varomas visais ratais.Galiausiai siūlomi du įkraunami hibridiniai modeliai – 25e ir 30e. Abu jie naudoja 1,5 litro trijų cilindrų benzininį variklį priekiniams ratams varyti, o galiniams ratams varyti pasitelkiamas ir elektros variklis. 25e išvysto 245 AG, o 30e – 326 AG. BMW teigia, kad abu šie automobiliai gali išvystyti 353mpg.
Vienu 64,7 KWh talpos akumuliatoriaus įkrovimu krosoveris galės nuvažiuoti 438 km, o prijungus prie galingo įkrovimo terminalo turėtų įkrauti vos per pusvalandį.
Jokiame X1 modelyje nebėra mechaninės pavarų dėžės o siūlomos versijos standartiškai aprūpintos septynių greičių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže.
Naujasis BMW X1 bus pradėta pardavinėti šių metų vasarą o pristatymas prasidės 2023 m. pradžioje. Bazinio modelio kainos prasideda nuo 41178 EUR. Netrukus pasirodys įkraunami hibridiniai ir elektriniai modeliai. BMW jų kainų dar nepaskelbė.