„BMW Skytop” koncepto premjera įvyko gegužės pabaigoje Villa d’Este elegancijos konkurse (kasmetinis renginys Italijoje). Už šio targa tipo dviviečio kėbulo su dviem durimis eksterjero ir interjero dizainą buvo atsakinga departamento vadovo Adriano van Hooijdonko vadovaujama dizainerių komanda. Kaip jau buvo pranešta anksčiau, kūrėjus įkvėpė kai kurie automobiliai iš bavarų markės istorijos – BMW 503, kuris buvo išleistas dar 1956 m., taip pat 1998 m. pasirodęs BMW Z8.
Buvo kalbama, kad „BMW Skytop“ gali būti gaminamas, jei atsirastų pirkėjų tokiems, tikrai ne pigiems, automobiliams. Dabar informaciją, kad sprendimas priimtas, patvirtino ir bendrovė. Žinoma, kad serija bus labai ribota, tiražas sieks tik 50 egzempliorių. Įdomu tai, kad visos jos jau išparduotos.
Tai reiškia, kad bendrovė paskelbė apie nedidelės apimties gamybos pradžią jau po to, kai rado pirkėją kiekvienam automobilio egzemplioriui. Žinoma, nieko nuostabaus, kad bavarai neatskleidė sumos, kurią paklojo išskirtinio „BMW Skytop“ pirkėjai. Apie ją galime tik spėlioti. Štai pavyzdžiui 2022 m. išleisto 50 vienetų tiražu BMW 3.0 CSL serijos automobilio kaina buvo 750 tūkst. eurų.
„BMW Skytop“ turi klasikinę ryklio nosį, nedideles radiatoriaus groteles, primenančias firmines ‚šnerves‘ su plonų horizontalių linijų raštu ir šviečiančiais rėmeliais. Grotelės šonuose, nuožulnūs siauros formos priekiniai žibintai su išilgai viršutinio krašto einančiomis artimųjų šviesų juostomis. Priekiniame bamperyje integruotos trys didelės oro įsiurbimo angos – centrinė oro įsiurbimo anga ir pora šoninių oro įsiurbimo angų.
Modelyje nėra įprastų durų rankenų, jas pakeitė nedideli iškyšuliai (winglets). Interjere išliko pažįstamas donoro – 8 serijos BMW – priekinio skydelio išdėstymas. Sėdynės turi dekoratyvinę perforaciją, be to, interjere yra krištolo elementų. Skytope įrengta „BMW Live Cockpit Professional“ informacijos ir pramogų sistema, projekcinis ekranas ir „Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound“ garsiakalbiai.
Išskirtinio automobilio savybių sąraše yra masyvi arka, esanti įprastos antrosios sėdynių eilės vietoje (ji slepia nuleistą galinį langą). Kaip stogas „Skytop“ naudojami du nuimami standūs tikra oda aptraukti skydai, kurie tiek iš vidaus, tiek iš išorės laikomi bagažinėje.
„BMW Skytop“ technika tokia pati kaip ir „BMW M8 Competition” : 4,4 litro darbinio tūrio biturbo V8 variklis, kurio didžiausia galia siekia 625 AG, o sukimo momentas – 750 Nm. Poroje siūloma aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė „Steptronic“, pavara – pilna. Skytop iš vietos iki šimto įsibėgėja vos per 3,3 sekundės.