Vakarinėje Lenkijos dalyje, dviejuose kariniuose poligonuose, esančiuose šalia Zaganės ir Drawsko Pomorskie miestų, savaitę laiko vyko vienas didžiausių Europoje rally-raid tipo ralių – „Breslau rally“. Prie prologo starto linijos praėjusį sekmadienį stojo daugiau nei 250 ekipažų, besivaržiusių motociklais, keturračiais, motobagiais, visureigiais ir sunkvežimiais.
Šiose varžybose jau ne pirmus metus startavo ir „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos keturratininkai Antanas Kanopkinas ir Adomas Gančierius. Sezono pradžioje komanda pranešė apie savo planus startuoti 2023 metų Dakaro ralyje ir išsikėlė sau tikslą per metus turėti bent 30 sportinių dienų. Taigi, abiem sportininkam įveikus Lenkiškų poligonų iššūkius, komandos nariai prie savo pasiruošimo didžiajam iššūkiui plano pridėjo dar penkias dienas ir namo grįžta su solidžiu rezultatu.
Vienam iš komandos narių, A. Kanopkinui, praėjusiais metais užėmusiam antrąją vietą keturračių įskaitoje, šiais metais nesėkmės prasidėjo jau pirmąją dieną. Dėl techninių problemų sportininkas neįveikė pirmų dviejų greičio ruožų ir, gavęs laiko baudų, rezultatų lentelėje krito žemyn. Likusiomis dienomis jis bandė atsikovoti prarastas pozicijas ir po paskutiniojo greičio ruožo bendroje keturračių įskaitoje pakilo į greičiausiųjų penkioliktuką.
„Taigi, Breslau ralis baigėsi. Pusė paskutinio greičio ruožo buvo lėkimas, o kita pusė – navigacinis iššūkis. Labai patiko, nepadariau jokių klaidų, bet važiavau tikrai atsargiai, saugodamas techniką, nes pasistūmėtį į viršų nebuvo jokių šansų“, – kirtęs finišo arką pasakojo A. Kanopkinas ir sakė, kad paskutinės ralio dienos tikslas buvo saugiai finišuoti, nepadarant jokios žalos technikai.
Kitas komandos narys, A. Gančierius, dėl pozicijų rezultatų lentelėje kovojo iki paskutinio kilometro – bendroje rezultatų lentelėje nuo trečioje vietoje buvusio sportininko prieš paskutinį greičio ruožą jį skyrė vos keliolika sekundžių. Praėjusiame Breslau ralyje keturratininkas finišavo ketvirtoje pozicijoje – nors važiavo trečias, rezultatą paskutinę dieną sugadino nulūžęs ratas. Šiemet viskas buvo atvirkščiai – paskutinį greičio ruožą startavęs ketvirtas, sportininkas sugebėjo aplenkti varžovą ir lipo ant trečios vietos nugalėtojų pakylos.
Po penktadienio greičio ruožo A. Gančierius dėkojo visiems palaikiusiems jį ir komandą bei sakė, kad ralis buvo nors ir nelengvas, bet labai geras: „Paskutinę ralio dieną trūko miego ir koncentracijos – tarp naktinio greičio ruožo finišo ir rytinio starto buvo vos keturių valandų tarpas. Šiandienos greičio ruožas buvo tikrai įdomus, tad viskas gerai, finišas pasiektas. Antroje ruožo dalyje padariau navigacinę klaidelę, per kurią praradau apie pusę minutės, bet esu laimingas būdamas finiše be jokių rimtų incidentų, su sveika technika.“
Sportininkas sakė, kad šiame ralyje visada gali gauti visko, ko tikiesi. Teko patirti ir lietaus, ir dulkių, ir saulės, ir purvo: „Buvo geras ir įdomus ralis, pareikalavęs labai didelės koncentracijos, nes greičiai yra dideli, o navigacija paini. Ačiū visiems, kurie palaiko ir stebi. Buvo smagu ir susimatysim artėjančiame Balkanų ralyje.“
Artimiausias „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos startas laukai rugsėjo pabaigoje, Rumunijoje vykstančiame „Balkan offroad rallye“. Tai itin gražiose vietovėse vykstančios varžybos, iš sportininkų pareikalaujančios ne tik daug jėgų, bet ir aukšto meistriškumo.