Sportinis prototipas kuriamas ant Dallara platformos ir bus aprūpintas V8 5.5 l varikliu.
„Cadillac“ pristatė LMDh klasės projektą „GTP Hypercar“, kuris kitais metais varžysis „IMSA WeatherTech SportsCar“ čempionate ir 24 valandų Le Mano lenktynėse. Automobilis gavo vertikalias apšvietimo sekcijas, kėbulo plokštes iš susmulkinto ir presuoto anglies pluošto, taip pat naują V8 5.5 l. variklį su dviem viršutiniais skirstomaisiais velenais, kurie veiks kaip hibridinės instaliacijos dalis.
LMDh kategorija sukurta kaip Daytona Prototype International pakaitalas ir IMSA WeatherTech SportsCar čempionate pavadinta GTP (Grand Touring Prototypes) – tokia klasė egzistavo devintajame dešimtmetyje. Tačiau be IMSA, LMDh automobiliai gali dalyvauti 24 valandų Le Mano lenktynėse ir FIA Pasaulio ištvermės čempionate. Konkurentų čia netrūksta. Automobilius 2023 metų sezonui ruošia BMW, „Porsche“, „Audi“, „Acura“, „Lamborghini“, „Cadillac“ ir „Alpine“. Be to, ant „Dallara“ platformos projektuojami tik BMW ir „Cadillac“ automobiliai, likusieji pirmenybę teikia „Multimatic“, „Oreca“ ir „Ligier“.
Sportinis prototipas Cadillac Project GTP Hypercar yra bendras Dallara, Cadillac Design ir Cadillac Racing padalinių kūrinys. Automobilio išvaizda padiktuota firminio markės stiliaus nemažai detalių perimta iš netrukus debiutuosiančio Celestiq.
Automobilį varo hibridinė jėgainė naujojo V8 5.5 l. pagrindu su dviem viršutiniais skirstomaisiais velenais. Bendra sistemos galia yra griežtai reguliuojama ir negali viršyti 500 kilovatų (680 AG), o paties automobilio masė-1030 kilogramų.
Skelbiama, kad su „Project GTP Hypercar“ amerikiečiai sugrįš į 24 valandų Le Mano lenktynes. Paskutinį kartą Cadillac garsiosiose lenktynėse dalyvavo prieš 20 metų su Northstar LMP02 prototipais, aprūpintais 4.0 l. biturbo V8 ir šešių greičių sekvencine greičių dėže Xtrac su pneumatinėmis pavaromis. Kvalifikacijoje automobiliai parodė aštuntą ir dešimtą rezultatus, pagrindinėse lenktynėse užėmė devintą ir 12 vietas.