Dabartinį C3 hečbeką „Citroen” Europai gamina nuo 2016 m. (jo nereikėtų painioti su to paties pavadinimo modeliu, skirtu pardavimams Indijoje ir Pietų Amerikoje). 2020 m. kompaktinis modelis buvo pakeistas. Remiantis „Carsalesbase” statistiniais duomenimis, praėjusiais metais pardavėjai „Senojo pasaulio” rinkoje pardavė 156 904 vienetus, t. y. 5,1 proc. daugiau nei 2020 m. Šiais metais pastebimas pardavimų kritimas: per pirmuosius septynis mėnesius europiečiai įsigijo 83 584 „Citroen C3″ (19 proc. mažiau nei 2021 m. sausio-liepos mėn.).
Europa ir toliau žengia žaliuoju keliu. Daugelis prekės ženklų toliau daug investuoja į elektrinių transporto priemonių kūrimą.”Citroen” kuria visiškai elektrinę C3 hečbeko versiją, kuri turėtų pasirodyti 2023 m., remdamasis bendrovės rinkodaros ir komunikacijos vadovu Laurentu Barria praneša britų leidinys „Autocar”.
Aukščiausio lygio vadovas pažymėjo, kad dizaino, ekologiškų medžiagų ir konstrukcijos elementus naujasis C3 skolinsis iš neseniai pristatyto „Citroen Oli” koncepto. Neseniai parodytas „Citroen Oli”- elektrinis pikapas su vertikaliu priekiniu stiklu. „Oli” yra 4,2 m ilgio, 1,9 m pločio ir 1,65 m aukščio. Automobilio ribinis svoris yra tik 1000 kg. Parodomasis automobilis varomas 40 kWh akumuliatoriumi ir vienu įkrovimu nuvažiuoja 400 km.
Pasak Laurent Barria, „Citroen C3 EV” bus pirmasis serijinis šios markės automobilis jau su nauju logotipu. Kaip anksčiau pranešėme, dabar logotipas yra ovalas su dvigubu ševronu viduje. Primename, kad jį 1919 m. sukūrė bendrovės įkūrėjas Andre Citroenas.
Kalbama, kad elektrinėje „Citroën C3” versijoje bus sumontuota palyginti nedidelės talpos baterija (tačiau ji tikriausiai vis tiek bus didesnė nei „Oli” koncepcijoje). Gali būti, kad „C3 EV” gaus tą pačią bateriją kaip ir kiek didesnis „Citroën e-C4”: kalba eina apie 50 kWh talpos bateriją (naudingoji talpa – 45 kWh), šio didesnio elektromobilio nuvažiuojamas nuotolis vienu įkrovimu – 352 km.
Žurnalas nurodo, kad naujasis „Citroen” turės bendrą CMP (Common Modular Platform) platformą, kuri naudojama „Peugeot e-208” ir „Opel Corsa” modeliuose. Neatmetama galimybė, kad „žaliasis” C3 pasiskolins ir šiuose modeliuose naudojamą „įdarą”: dabar nurodytuose modeliuose 136 AG elektros variklis keičiamas į 156 AG versiją (didžiausias sukimo momentas išlieka toks pat – 260 Nm).
Spėjama, kad naujiena pagal matmenis bus artima „Citroen Oli” parodomajam automobiliui. Dabartinio penkerių durų modelio ilgis – 3996 m, plotis – 1749 mm, o aukštis – 1474 mm. Be to, tikimasi, kad apdailai bus naudojama daugiau perdirbamų medžiagų (siekiant padidinti ekologiškumą). Bendrovė pažymėjo, kad C3 elektromobilis bus gaminamas Europoje tuo pačiu metu kaip ir „kitoks” C3 su vidaus degimo varikliu, skirtas besivystančioms rinkoms.
Gamintojo nuotr.