„Dacia“ įsitvirtina Baltijos šalyse – pirmąjį pusmetį pardavė 1,5 tūkst. automobilių

„Renault“ grupei priklausantis prekės ženklas „Dacia“ sėkmingai auga Baltijos šalyse. 2024 m. pirmąjį pusmetį regione užregistruoti 1509 šios markės automobiliai. Po pirmųjų šešių š. m. mėnesių pardavimo reitinge „Dacia“ atsidūrė pirmajame šešetuke – tai sudaro 4,5 proc. visos Pabaltijo automobilių rinkos.

„Labai džiaugiamės, kad išliekame vienu iš šešių labiausiai klientų pamėgtų automobilių prekės ženklų Baltijos šalyse. Visuose savo modeliuose „Dacia“ siūlo gamyklinę LPG įrangą ir tai sulaukia didelio susidomėjimo. Metų pabaigoje ruošiamės C segmento visureigio „Dacia Bigster“ užsakymams“, – sako Tomaszas Mrózas, „Renault“ vykdomasis direktorius Lenkijoje ir Baltijos šalyse.

Jau daugiau kaip 40 proc. viso „Dacia“ pardavimo sudaro automobiliai su ECO-G (benzinas + LPG) varikliais. Klientų labiausiai pamėgtas „Jogger“ – šią variklio versiją su integruota gamykline suskystintųjų dujų įranga pasirinko 78 proc. pirkėjų. Tarp pirkėjų populiarus buvo ir „Sandero“ – 66 proc. parduotų šio modelio automobilių buvo su ekonomišku ECO-G varikliu.

Klientai Baltijos šalyse, kaip ir visame pasaulyje, toliau vertina kultiniu tapusio modelio „Duster“ universalumą ir tvirtumą. Po pirmojo šių metų pusmečio skaičiuojama, kad daugiau kaip 50 proc. parduodamų minėto visureigio versijų turi keturių varančiųjų ratų (4×4) pavarą.

Šių metų birželį naujasis „Duster“ pristatytas ir Baltijos šalių automobilių rinkai. Iki šiol priimta daugiau kaip 450 modelio užsakymų, iš jų 76 proc. sudaro aukščiausios įrangos versijos „Journey“ ir „Extreme“, 29 proc. yra visiškai hibridinės versijos ir 27 proc. – su 4×4 pavara.

Šių metų balandį „Dacia“ Baltijos šalių automobilių rinkai pristatė ir hibridinę „Jogger“ versiją. Šiuo metu ji sudaro 17 proc. pardavimo struktūros. Antrąjį š. m. ketvirtį taip pat pradėti naujojo elektrinio modelio „Dacia Spring“ užsakymai. Tai – pigiausias elektromobilis rinkoje, kurio kaina Lietuvoje ir Latvijoje prasideda nuo 18 990 eurų, o Estijoje – nuo 19 190 eurų.

Šiemet „Dacia“ pirkėjams dar turi paruošusi naujienų. Pirmąjį pusmetį klientai jau turėjo galimybę susipažinti su naujaisiais hibridinės versijos „Duster“ ir „Jogger“ bei elektriniu „Spring“. Metus užbaigs „Dacia Bigster“ premjera, kurio užsakymai bus pradėti teikti antrąjį 2024 m. pusmetį. Modelio pristatymai numatyti 2025-aisiais.

APIE DACIA

Prekės ženklas įkurtas 1968 m., o nuo 2004 m. veikia visoje Europoje ir Viduržemio jūros regione. Nuo pat pradžiosDacia“ siūlė automobilius, pasižyminčius geriausiu kainos ir kokybės santykiu, nuolat apibrėždama tai, kas svarbiausia. Tai prekės ženklas, kuris peržengia standartus ir kuria paprastus, universalius ir patikimus automobilius, idealiai atitinkančius klientų gyvenimo būdą. Šio prekės ženklo modeliai yra rinkos standartus nustatantys modeliai: „Sandero“ – nuo 2017 m. geriausiai parduodamas automobilis Europos vartotojų rinkoje, „Duster“ – nuo 2018 m. geriausiai parduodamas visureigis Europos vartotojų rinkoje, taip pat „Spring“ – visiems Europoje prieinamo elektrinio mobilumo čempionas ir „Jogger“ – universalus C segmento šeimos automobilis. „Dacia“ yra „Renault“ grupės prekės ženklas, veikiantis 44 šalyse. Nuo 2004 m. „Dacia“ pardavė daugiau kaip 8 mln. automobilių.

ŽYMĖ:
Pasidalink