De Tomaso P72 vis dar kuriamas nors jau žadama pradėti gamybą

Italijoje gimusi „De Tomaso Automobili“, dabar priklausanti Honkonge įsikūrusiai „Ideal Team Ventures“, vis dar nepradėjo 2019 m. pristatyto vidutinės klasės superautomobilio P72 gamybos, tačiau norėdama nuraminti klientus paskelbė, kad jau surinkta pirmoji gamybinės specifikacijos važiuoklė, su kuria bus atliktas paskutinis bandymų etapas, o tada prasidės serijinių egzempliorių gamyba.

P72 superautomobilis yra pirmasis naujas „De Tomaso“ modelis per du dešimtmečius. De Tomaso P72 premjera įvyko 2019 m. Jau tada dėl nuostabaus superautomobilio dizaino sulaukė didelio potencialių klientų susidomėjimo, tačiau dėl COVID-19 pandemijos ir įvairių organizacinių perturbacijų kelias nuo prototipo iki serijinės versijos buvo ilgas ir sunkus .

2022 m. „De Tomaso Automobili“ paskelbė apie strateginę partnerystę su Vokietijos inžinerijos įmone „Capricorn“, gaminančia aukštųjų technologijų komponentus lenktyniniams automobiliams, ir bendros gamyklos „De Tomaso Sarricorn“ statybą pačioje legendinėje Niurburgringo trasoje – čia 2023 m. turėjo prasidėti nedidelės apimties „De Tomaso P72“ gamyba. Deja, tai neįvyko, ir visiškai neaišku, ar partnerystė su „Capricorn“ tebegalioja.

Šių metų pradžioje „De Tomaso Automobili“ paskelbė, kad vokiečių bendrovė HWA, padeda kurti naująjį P72 ir, kad gamyba turėtų prasidėti 2024 m. antroje pusėje, tačiau ir tai neįvyko. Beje, HWA turi savo gamyklą Affalterbacho mieste, ji galėtų gaminti „De Tomaso P72“, tačiau naujausiuose „De Tomaso Automobili“ pranešimuose spaudai gamybos vieta neminima.

Per penkerius su puse metų nuo premjeros „De Tomaso P72“ konstrukcija ir dizainas šiek tiek pasikeitė: visų pirma anglies pluošto monokokas ir prie jo pritvirtinti pagalbiniai rėmai buvo optimizuoti atsižvelgiant į konkrečius gamybos procesus ir konkrečius komponentų tiekėjus, o interjeras tapo dar skulptūriškesnis – pavarų perjungimo svirtį galima pastatyti bet kuriame modernaus meno muziejuje.

Tuo tarpu konkrečios techninės informacijos apie „De Tomaso P72“ šiandien yra dar mažiau nei 2019 m.: oficialioje bendrovės interneto svetainėje pranešama, kad superautomobilis gaus 5,0 l benzinu varomą kompresorinį V8 variklį, išvystantį 750 AG ir 900 Nm, o mažiausia kaina bus 1,6 mln. eurų – maždaug dvigubai didesnė nei žadėta 2019 m. Leidinio tiražas – 72 egzemplioriai.

2022 m. paskelbtas „De Tomaso P900“ lenktyninių superautomobilių projektas vis dar vykdomas, tačiau jis akivaizdžiai vėluoja – pirmuosius automobilius klientams buvo numatyta pristatyti 2023 m., o iš tiesų „De Tomaso P900“ vis dar egzistuoja tik vizualizacijų pavidalu.

 

ŽYMĖ:
Pasidalink