EP nariai pritarė Komisijos pasiūlytoms automobilių taršos riboms, bet pasiūlė lengviesiems krovininiams automobiliams taikyti tris skirtingas taršos ribas, priklausomai nuo jų svorio. Jie kartu pasiūlė sugriežtinti taršos ribas autobusams ir sunkvežimiams, o stabdžių ir padangų nusidėvėjimo taršos kietosiomis dalelėmis apskaičiavimą suderinti su tarptautiniais standartais, kuriuos kuria JT Europos ekonomikos komisija.
EP pranešėjas Alexandr Vondra (Europos konservatoriai ir reformuotojai, Čekija) pažymėjo: „Aplinkos apsaugos politikos, pažeidžiančios Europos pramonės ir piliečių interesus, įgyvendinimas būtų žalingas. Pavyko sėkmingai suderinti aplinkos apsaugos ir pramonės interesus.“
EP pozicijai ir taisyklių pataisoms pritarė 329 EP nariai, 230 nepritarė, o 41 susilaikė. Europos Parlamentas yra pasiruošęs nedelsiant pradėti derybas su ES Taryba dėl galutinių taisyklių projekto.
Automobilių taršos taisyklių atnaujinimas kartu yra EP atsakas į Konferencijos dėl Europos ateities išvadas, kuriose piliečiai paragino ES skatinti elektrinių automobilių įsigijimą, remti skaitmeninės ir elektros infrastruktūros plėtrą ir sumažinti ES energetinę priklausomybę nuo trečiųjų valstybių.