„Ford” pristatė naujausią savo flagmano – vidutinės klasės sportinio automobilio „Ford GT”, kurio gamyba bus baigta šių metų pabaigoje, specialųjį LM leidimą. „LM Edition” bus pagaminta tik 20 vienetų, jie sudarys tik mažą dalį viso Ford GT tiražo (1350 vienetų).
Dešimtasis ir paskutinis specialusis leidimas taip pat logiškai turėjo būti retrospektyvus ir skirtas legendinei 1966 m. „Ford GT40” pergalei Le Mano lenktynėse, puikiai išaukštintai 2019 m. vaidybiniame filme „Ford” prieš „Ferrari”, tačiau „Ford” rinkodaros ekspertai galiausiai nusprendė LM leidimą susieti su šiuolaikiškesne pergale, t. y. pirmąja lenktyninio „Ford GT” vieta LMGTE Pro klasėje 2016 m. Le Mano lenktynėse.
2016 m. du „Ford Chip Ganassi Team USA” komandos automobiliai užėmė LMGTE Pro klasės nugalėtojų pakylą: 68 numeriu pažymėtas automobilis (pilotavo Joey Hand, Dirk Muller, Sebastien Bourdet) užėmė pirmąją vietą, 69 numeriu pažymėtas automobilis (pilotavo Ryan Briscoe, Richard Westbrook, Scott Dixon) užėmė trečiąją vietą, o tarp jų įsiterpė 82 numeriu pažymėtas „Risi Competizione” „Ferrari 488 GTE” (pilotavo Giancarlo Fisichella, Matteo Malucelli, Tony Wilander) – tai tarsi 1966 m. „Ford” ir „Ferrari” susidūrimo Le Mano lenktynėse aidas.
Visus „Ford GT” rankomis surenka Kanados įmonė „Multimatic”, o užsakymai „Ford” interneto svetainėje jau nebepriimami, t. y. viskas išparduota, įskaitant 20 „LM Edition” automobilių. Mažmeninė „Ford GT” kaina apie 500 000 JAV dolerių.