Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE kupė

Šį savaitgalį Šanchajuje „Formulės 1“ užkulisiuose “Mercedes-AMG” pristatė savo naujausią GT serijos Top modelį. V8 biturbo variklis, padedamas “Mercedes-AMG PETRONAS F1” komandoje naudojamų hibridinių  technologijų, skraidina šį nerealaus grožio automobilį, 100 km/h pasiekdamas per 2,8 sekundės ir tuo pačiu suteikdamas vairuotojui tik šiai markei būdingą vairavimo komfortą.

Super automobilyje yra naudojamos ir kitos iš auto sporto karalienės atvykusios technologijos. Elektroniniai sargai saugo bolidą nuo apsivertimo, visų varomųjų ratų pavara su 20 colių 295/35 priekinėmis ir 305/35 užpakalinėmis padangomis neleis pamesti kelio net lyjant, vairuojama užpakalinė ašis padės manevruoti ir dideliu greičiu įveikti posūkius, o keramikiniai kompoziciniai stabdžiai sklandžiai sustabdys per daug įsibėgėjus. Automobilio maksimalus greitis siekia 320 km/h, sukimo momentas (veikiant ir vidaus degimo, ir elektros varikliams) siekia “sunkvežimiškus” 1,420 Nm ir viso to rezultatas: AMG dar niekad negamino serijinio modelio su tokiu pagreičiu ir tokiomis techninėmis charakteristikomis.

Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE kupė

Formulės įdirbį naudoja ir 204 AG elektros motoras bei visuomet optimalią darbinę temperatūrą palaikantys akumuliatoriai naudojami hibridinėje pavaroje. Nors vien elektra automobilis gali nuvažiuoti tik kiek daugiau nei 10 km, tačiau šis “hibridas” suderintas ne ekonomijai, o greičiui, galiai ir efektyvumui. Juk tokį arklių tabūną valdyti reikia arba preciziškų lenktynininko įgūdžių arba asistuojančių elektroninių asistentų palaikančių trapią pusiausvyrą tarp gaivališkos galios ir “Mercedes-Benz” klientams priimtino komforto lygio. Būtent šiame super automobilyje hibridinė pavara yra asistuojanti galia startuojant, greitėjant ar lenkiant, o jos galimybės skirstyti papildomą galią tarp priekinės ir užpakalinės ašies padeda automobiliui būti išskirtinai manevringam ir judriam.

Hibridinės pavaros akumuliatoriai naudoja individualaus aušinimo sistemą, nes jei akumuliatorius bus per karštas, jis gali išsijungti, o jei per šaltas – jo galia taps mažesnė nei galėtų. Todėl naujos AMG 400 voltų baterijos kūrėjai atmetė išsisėmusią aušinimo vandeniu technologiją ir įdiegė aušinimą, kurio temperatūrą palaiko specialus nedegantis aušinimo skystis, kurio temperatūrinė talpa 2-3 kart didesnė nei vandens. Įkraunamas šis hibridinis automobilis jau mums įprastais metodais.

Net aštuonios „AMG Dynamic Select” vairavimo programos ( „Electric“, „Battery Hold“, „Comfort“, „Slippery“, „Sport“, „Sport+“, „RACE“, „Individual“) taip pat atkeliavo iš sporto pasaulio ir padeda prisitaikyti prie tiek efektyvaus, tiek dinaminio stiliaus vairavimo. Šios programos plačiame diapazone keičia vairo reagavimo, amortizacijos ir net garso charakteristikas. Prie vairuotojo poreikių prisitaiko ir aktyvi aerodinamika. Tiek patentuotas anglies pluošto priekinis aptakas, kuriantis taip vadinamą „Venturi efektą“, prispaudžiantį priekinę ašį prie kelio, tiek ir keičiantis kampą užpakalinis spoileris aktyviai reaguoja ir į automobilio greitį, ir į pasirinktą vairavimo režimą.

Išskirtiniam automobiliui reikia ir išskirtinės išvaizdos. Išrankiems prieinama nemažai išskirtinių kėbulo dažymo variantų, daug individualumą pabrėžiančių eksterjero dizaino paketų, taip pat įvairios išvaizdos bei spalvinių gamų 20 ir 21 colio ratlankių. Kokpitas taip pat suteikia dideles galimybes rinktis tiek apdailos medžiagas, tiek spalvas. O va AMG sėdynių su trimis masažo funkcijomis ir puikiu šoninio palaikymo bei ilgalaikio komforto santykiu keisti niekam nesinorės. Tačiau sėdynių apmušalus pasirinkti bus nelengva. Tiek ryškių, dviejų tonų spalvų Napos odos, tiek ir derintos klasikinės odos ir “Microcut” mikrofibros sėdynės su pagalvėlių ornamentu įtiks įvairaus skonio prabangos mėgėjams. O patiems išrankiausiems “Mercedes-AMG” siūlo individualaus dizaino programą “Manufaktur”. Joje automobilio dizaino pasirinkimo neriboja beveik jokios taisyklės. Išskirtiniai kėbulo dažymo pasiūlymai, apdailos medžiagos ir faktūros tiems, kas nori, jog jo GT automobilis būtų vienintelis toks pasaulyje.

Egoistiškas ir išskirtinai individualus automobilis, tinkantis kasdieniniam vairavimui. Pašėlęs kupė ir tuo pačiu metu komfortabilus, tolimoms kelionėms tinkantis GT. Tiek, iš pirmo žvilgsnio nesuderinamų ypatybių talpina šis unikalus automobilis ypatingiems žmonėms.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version