Kaip ir žadėjo, „Hyundai“ parodė serijinio elektromobilio „Ioniq 6“ dizainą. Gavosi stilingas sedanas galintis įsibrauti į „Tesla Model 3″ teritoriją. Automobilio priekį galima pavadinti konservatyviu. Lygios, supaprastintos linijos derinamos su ryškiu kapotu. Bendrovė neatskleidžia aerodinaminių charakteristikų, tačiau, kaip taisyklė, siekdami sumažinti oro pasipriešinimą elektromobilių dizaineriai yra priversti variklio dangčio liniją padaryti nuožulnesne.Su kaupu atsigriebiama automobilio gale. Stiklo linija beveik nepastebimai įteka į bagažinės dangtį, sukurdama lėktuvo sparną primenantį profilį. Kadangi ši forma sukuria keliamąją jėgą, kuri, skirtingai nei lėktuvams, automobiliui nenaudinga, dizaineriai tokiose vietose įrengia spoilerius. „Ioniq 6“ jų turi du, todėl sedanas panašus į praėjusio amžiaus pabaigos lenktyninius automobilius- pavyzdžiui „Porsche 911 Carrera RS 993“.
Pirmą kartą galime pažvelgti į „Ioniq 6“ vidų. Priekinis skydelis papuoštas dabar jau klasikiniais dvejais kombinuotais ekranais. Įprastai atrodo ir vairas, ir kiti valdymo mygtukai. Jokių neįprastų detalių. Dėmesio verti priekinio skydelio šonuose esantys dideli ekranai, kurie pakeičia galinio vaizdo veidrodėlius. Tačiau bus ir versija su tradiciniais veidrodžiais, skirta tų šalių rinkoms, kuriose veidrodžių keitimas kameromis dar neįteisintas.
Deja, nieko naujo apie „Ioniq 6“ techninę dalį pasakyti negalime. Tiksliai žinoma tik tai, kad „Ioniq 6“ pagamintas ant tos pačios platformos kaip ir „Ioniq 5”, tad aukščiausioje versijoje turime teisę tikėtis bent keturių ratų pavaros, 300 AG ir 77,4 KWh baterijos. Apie tai sužinosime liepos 14 d. Pusano (Korėja) automobilių parodos metu.
Hyundai nuotr.