Italijos startuolis AEHRA pristatė 800 km. įveiksiantį BEV

„Aehra” – naujas Italijos aukščiausios klasės elektrinių automobilių prekės ženklas pristatė savo pirmąjį automobilio modelį. Milane įsikūrusi „Aehra” išplatino savo kol kas neįvardyto visureigio, priskiriamo prabangos segmentui, nuotraukas.

Aehra EV turėtų išvystyti 550-600 kW galią ir nuvažiuoti daugiau kaip 800 km. Kalbant apie kainą, pirmojo bendrovės elektromobilio kaina svyruos nuo 160 000 iki 180 000 dolerių. 2023 m. vasariui „Aehra” taip pat paskelbė pristatysianti antrąjį sedano pavidalo modelį. Abu modelius bus galima įsigyti nuo 2025 m.

Italijos startuolis AEHRA pristatė 800 km. įveiksiantį BEV

Eksterjero pristatymo proga Aehra praktiškai nekomentuoja automobilio technologijų. Visureigis bus maždaug 5,10 m ilgio, apie 2 m pločio ir 1,64 m aukščio – ratų bazė sieks 3 m. Svoris turėtų būti mažesnis nei dvi tonos. Nors apie akumuliatorių (išskyrus planuojamą didesnį nei 800 kilometrų nuvažiuojamą atstumą) ir pavarą beveik nieko nepateikiama, padangų matmenys nurodyti: priekyje bus montuojamos 285/35 R23, o gale – 285/35 R24.

Tiesą sakant, Aehra net nenurodo, ar tai bus pačių sukurta platforma, ar tiekėjo ar sutartinio gamintojo suprojektuota elektrinė važiuoklė – rinkoje yra įvairių sprendimų. Interviu Šveicarijos leidiniui „Automobil Revue” Aehra įkūrėjas ir generalinis direktorius Hazimas Nada pateikė šiek tiek išsamesnės informacijos. Pavyzdžiui, maksimali akumuliatoriaus talpa turėtų būti 120 kWh – pagal tai automobilis maždaug prilygsta atnaujintam „Audi Q8 e-tron”, kurio talpa dabar yra 114 kWh (ir 600 WLTP kilometrų „Sportback”).

Hazimas Nada sako, kad nuo pat pradžių daugiausia dėmesio buvo skiriama aerodinamikai ir efektyvumui. „Norėjome įrodyti, kad gali egzistuoti aerodinamiškų formų visureigiai, kuriuose neaukojama vidaus erdvė ir kurie neatrodo taip nuobodžiai, kaip šiandieniniai”, – sako „Aehra” generalinis direktorius. „Svarbiausias aerodinaminis taškas automobilio priekyje yra kampas tarp priekinio stiklo ir variklio dangčio, kurį beveik visiškai panaikinome sukūrę vienatūrį visureigį.”

Taip pat minimas radikaliai žemas priekis ir itin trumpos iškyšos priekyje ir gale. Tai turėtų visureigį „iš esmės išskirti iš visų kitų šiandien rinkoje esančių automobilių dizaino”. Siauri ir pailgi LED priekiniai žibintai esą daro priekį įspūdingą, o papildomos LED šviesos juostos taip pat pabrėžia apatinių oro įsiurbimo angų išorinius kraštus, teigia bendrovė.

„Su šiuo visureigiu sukūrėme transporto priemonę, kuri gerokai pranoksta įprastus automobilių pramonės nustatytus visureigiams keliamus standartus ir nustato naujus stiliaus ir komforto standartus”, – sako „Aehra” vyriausiasis dizaineris Filippo Perini. Beje, visureigis nebuvo aerodinaminiame tunelyje, aerodinamika buvo modeliuojama kompiuteriu.

Iki šiol nenurodoma nei automobilio gamybos vieta nei pasitelkti partneriai.

 

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version