net trimis elektros varikliais varomas “GAC Aion Hyper SSR” sveria mažiau nei 2 tonas. Bus galima rinktis iš trijų konfigūracijų, įskaitant trasai paruoštą “Ultimate”. “Hyper SSR” premjera įvyko praėjusių metų rugsėjį, o dabar jau pradėta gamyba – pirmieji rankomis pagaminti automobiliai perduoti klientams. Pavadinime esančios raidės SSR reiškia “Super”, “Sport” ir “Race”, o “Hyper” iš tikrųjų tapo atskiru GAC sportiniu prekės ženklu, kuriam sukurta atskira interneto svetainė, nors pirmuosius du “Hyper” modelius – SSR superautomobilį ir GT fastback – vis dar galima įsigyti “Aion” interneto svetainėje. Kol kas “Hyper” asortimentas taip pat bus parduodamas per “Aion” prekybos atstovus.
Šiandien apie “Hyper SSR” yra daug daugiau techninės informacijos nei prieš metus. Paaiškėjo, kad kėbulo rėmas pagamintas iš aliuminio lydinio, tačiau visos išorinės plokštės pagamintos iš anglies pluošto. Bendras superautomobilio ilgis – 4556 mm, plotis – 1988 mm, aukštis – 1230 mm, ratų bazė – 2650 mm. Automobilio bendroji masė – 1990 kg, bendroji masė – 1280 kg. Automobilio gale yra ištraukiamas aktyvusis antifenderis, galiniame bamperyje difuzorius, aerodinaminė plunksna sukuria 100 kg prispaudžiamąją jėgą važiuojant 250 km/val. greičiu. Į viršų stumdomos durys valdomos elektra.
Teigiama, kad kėbulo atsparumas sukimui yra 50 475 Nm/ laipsniui, o tai yra daug: palyginimui, naujausio “Lamborghini Revuelto” atsparumas sukimui yra 40 000 Nm/ laipsniui danų superautomobilio “Zenvo Aurora” – 63 000 Nm/ laipsniui. Hyper SSR pakaba yra spyruoklinė su adaptyviaisiais amortizatoriais, turinčiais kelis veikimo režimus. Stabdžiai – anglies keramikos, su šešių stūmoklių suportais priekyje ir keturių stūmoklių suportais gale. Priekinės padangos – 245/35 R 20, galinės – 305/30 R 20.
“Hyper SSR” jėgos agregatą sudaro trys elektros varikliai (vienas priekinėje ašyje, du – galinėje ašyje), kurių didžiausia bendra galia – 1225 AG ir 1230 Nm. Ant grindų sumontuotos plokščios 900 voltų baterijos talpa – 74,69 kWh, vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas – 506 km pagal CLTC ciklą. Bazinė “Hyper SSR” versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,3 sekundės, pažangiosios “Sprint” ir “Ultimate” versijos – per 1,9 sekundės. Maksimalus visų versijų greitis ribojamas iki 250 km/val. Ultimate versija pristatoma kaip trasos versija su specialiais važiuoklės ir vairavimo elektronikos nustatymais.
Dviejų vietų “Hyper SSR” salonas aptrauktas oda ir pasižymi gana originaliu centrinių oro kanalų dizainu, kurie yra tarsi kylančio centrinio tunelio pagrindas. Prietaisų ekrano dydis – 8,88 colio, o daugialypės terpės ekranas – 14,6 colio. Abi sėdynės yra vėdinamos, šildomos ir reguliuojamos elektra. Galinėje dalyje yra nedidelė bagažinė krepšiams.
“Hyper SSR” kainų diapazonas yra toks pat, kaip ir buvo žadėta prieš metus: bazinė versija kainuoja 1 286 000 juanių (166 115 Eur. pagal dabartinį valiutos kursą), “Sprint” versija – 1 386 000 juanių (179 032 Eur. ), o “Ultimate” versija – 1 686 000 juanių (217 783 Eur.).