Artėjant pirmojo „Lamborghini” supersportinio „visureigio” pristatymui Majamio paplūdimyje vykstančioje parodoje „Art Basel”, „Automobili Lamborghini” rodo dar 2019 m. pristatytą koncepcinį automobilį „Huracán Sterrato”, kuris tapo 2023 m. rinkoje pasirodysiančio automobilio stiliaus ir techniniu pagrindu. Sukurtas, suprojektuotas ir sukonstruotas taip, kad galėtų įveikti bet kokią vietovę, „Sterrato” yra „Lamborghini” koncepcijos „Driving Humans Beyond” pirmtakas: vizionierius, vedantis naujų horizontų link ir įkvepiantis naujas supersportinių automobilių entuziastų kartas.
„Viskas prasidėjo nuo vieno iš pirmųjų „Huracán” prototipų, kurio važiuoklės numeris 53, – sakė Maurizio Reggiani, „Lamborghini Motorsport” viceprezidentas „Sterrato” koncepcijos kūrimo metu buvęs techninis direktorius. „Siekdama sukurti laboratoriją ant ratų mano komanda dirbo su tuo automobiliu diegdama bekelės sprendimus su didesne prošvaisa. Kai pirmą kartą turėjau galimybę jį vairuoti, iškart supratau, koks smagus gali būti šis netikėtas supersportinis konceptas. Galų gale automobilis gimė Nardò „Strada Bianca” trasoje, kuri „Lamborghini” bekelės tobulinimui yra tai, kas Niurburgringo „Žaliasis pragaras” yra lenktynėms.”
„Sterrato” yra vienas iš mano širdžiai artimiausių projektų, – komentuoja Rouvenas Mohras, „Automobili Lamborghini” technikos direktorius. „Jis prasidėjo dar mano pirmosios profesinės patirties „Lamborghini” metu, kai buvau transporto priemonių kūrimo vadovas. Nardò trasoje „Strada Bianca” atlikome bandymus ir kai kuriems iš mūsų kilo mintis šioje purvo trasoje pavairuoti seną ir modifikuotą „Huracán”. Vakare po pirmojo bandymo vakarieniavau su Maurizio Reggiani ir Mitja Borkertu aptar4me bandymus ir kilo mintis sukurti automobilį, kuris būtų pusiaukelėje tarp „Huracán” ir „Urus”. Mūsų tikslas buvo ne tiek sukurti visureigį, kiek precedento neturintį supersportinį automobilį pritaikytą bet kokioms dangos sąlygoms. Tada ir sukūrėme prototipą – išties neįtikėtiną automobilį: labai smagiai važiuojantį gruntiniais keliais ir turintį tikrą ralio sąrangą. Dabar didžiuojuosi matydamas kaip gimsta galutinė versija, kuri taip pat labai pradžiugins mūsų klientus.”
2019 m. „Huracán Sterrato” koncepcija sujungė V10 5,2 l variklio galią ir automobilio, skirto užtikrinti maksimalų vairavimo malonumą ne tik ant asfalto, universalumą. Išorė aiškiai atskleidė „Sterrato” avantiūristinę dvasią derinamą su tipiškomis supersportinio automobilio savybėmis. Padidinta prošvaisa, pagerintas įvažiavimo ir išvažiavimo kampas. Padidintas abiejų ašių tarpvėžės plotis: plačios padangos buvo sumontuotos platesnėse ratų arkose su integruotomis oro įsiurbimo angomis-visa tai prisidėjo prie automobilio valdingos ir nuotykių kupinos laikysenos.
„Kurti „Huracán Sterrato” koncepciją buvo smagu nuo pat pirmos akimirkos: ji suteikė mums unikalią galimybę nauju būdu praplėsti ribas, mūsų dizaino DNR paverčiant netikėtomis proporcijomis”, – sakė „Lamborghini” dizaino vadovas Mitja Borkertas.
„Galėjome įgyvendinti šią koncepciją ir parodyti ne tik tai, kokia šauni ir drąsi buvo idėja, bet ir tai, kad ji turi potencialą gamybai. Mūsų užsibrėžtas tikslas buvo sukurti kažką išskirtinai kitokio skirto aktyviems, sportiškiems žmonėms, kurie ieško malonumų ir nori važinėti po pasaulį net ne tik keliuose ir lenktynių trasose. Galutinis „Sterrato” neabejotinai nuo pat pirmojo žvilgsnio yra „Lamborghini”, kaip ir jo koncepcija ir kartu įveda „Lamborghini” į naują unikalią teritoriją.”
Lamborghini nuotr.