„Lamborghini Huracan Sterrato”: padidinta prošvaisa, sustiprinta kėbulo apsauga

Sterato

„Lamborghini” pristatė „Huracan” superautomobilio „Sterrato cross” versiją. Bus pagaminti tik 1499 egzemplioriai, tad įsigyti šį žaisliuką galės toli gražu ne visi norintys.

Sterrato

„Sterrato” (išvertus iš italų kalbos – „purvinas kelias”) yra naujausia gamyklinė nuo 2014 m. gaminamo superautomobilio „Huracan”, kuris šiuo metu yra jauniausias „Lamborghini” gamos modelis, modifikacija. 2024 m. „Huracan” užleis vietą iš tinklo įkraunamam hibridiniam įpėdiniui, tačiau kol kas tai paskutinis markės atmosferiniu V10 varikliu varomas automobilis atliekantis labai neįprastą vaidmenį. „Sterrato” yra „Lamborghini” atsakas į „Porsche 911 Dakar” krosoverį. Tiesa, „Porsche 911 Dakar” turi aiškų istorinį kontekstą, o „Huracan Sterrato” tik gryna improvizacija.

„Huracan Sterrato” koncepcinė versija pristatyta dar 2019 m., serijinė versija nuo jos skiriasi tik keliomis detalėmis: ant stogo nėra LED lempų juostos (tačiau išliko stogo bėgeliai ) ir pridėta viršutinė variklio oro įsiurbimo anga. Iš plastiko gaminamas kėbulo apsaugos komplektas ne tik apsaugo kėbulą, bet ir vizualiai kompensuoja platesnę tarpvėžę (priekyje +30 mm, gale +34 mm). Prošvaisa padidinta 44 mm. „Sterrato” versijos bamperiai yra visiškai unikalūs su imituojamomis sutvirtinimo briaunomis apatinėje dalyje. Sutvirtinti slenksčiai, o priekyje sumontuota aliumininė kėbulo apsauga.

Alkantara dengtas interjeras gausiai paženklintas „Sterrato” etiketėmis, o prietaisų skydelis ir multimedia sistema papildyta nauja grafika, įskaitant virtualius bekelės matuoklius, rodančius posvyrio kampą, vairo pasukimo kampą, GPS koordinates ir kompasą. Interjero apdailą galima rinktis iš 60 skirtingų spalvų o kėbulą net iš 350 spalvų.

„Sterrato” 5,2 litro V10 variklis nėra pats galingiausias modelių gamoje – maksimali galia siekia 610 AG esant 8 000 aps/min ir 565 Nm esant 6 500 aps/min. Pavarų dėžė yra septynių laipsnių „automatinė” DCT tipo (su dviem sankabomis), visų varančiųjų ratų pavara su „Haldex” sankaba, perduodanti galią priekinei ašiai, galinis diferencialas papildytas mechaniniu blokavimu. „Huracan Sterrato” iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 sekundės, iki 200 km/val. – per 9,8 sekundės, o maksimalus greitis dėl padangų ribojamas iki 260 km/val.

Automobilis apautas visureigių „Bridgestone Dueler A/T 002 Run Flat” padangomis, kurių matmenys yra 235/40 R19 priekyje ir 285/40 R19 gale. Anglies keramikos stabdžiai su 380 mm skersmens diskais priekyje (6 stūmoklių suportai) ir 356 mm skersmens diskais gale (4 stūmoklių suportai). Pakaba spyruoklinė, ant dvigubų svyruoklių su adaptyviaisiais amortizatoriais „MagneRide”. Be abejo, pakaba ir galios agregatas sureguliuoti atsižvelgiant į važiavimą blogais keliais ir lengva bekele. Vairuotojo meniu atsirado režimas „Rally”, skirtas dideliais greičiais įveikti pažliugusius ir slidžius specialius kelio ruožus. „Huracan Sterrato” svoris – 1470 kg, degalų bako talpa – 80 litrų, o bagažinės talpa – tik 100 litrų.

„Lamborghini Huracan Sterrato” kaina dar nepaskelbta, o jo gamyba prasidės 2023 m. vasarį.

Lamborghini nuotr.

- Reklama -