Naujojo „Lamborghini Urus Performante“ nesupainiosi su niekuo kitu, na, galbūt, su „Lamborghini Urus“. Tiesiog pažiūrėkite, kiek paviršiaus ploto užima oro įsiurbimo angos. Tai atrodo kaip monstro nasrai. „Lamborghini“ teigia, kad naujoji bamperio konstrukcija užtikrina didesnį variklio aušinimą, o taip pat tai ir oro uždanga, nukreipianti oro srautą virš priekinių ratų. Variklio gaubtas taip pat perdarytas. Jam panaudotas anglies pluoštas.
Aerodinaminiai patobulinimai neapsiriboja tik gaubtu. „Lamborghini Urus Performante“ turi specialiai sukurtą galinį spoilerį, kuris, „Lamborghini“ teigimu, padidina prispaudžiamąją jėgą 38 proc. Galinis bamperis ir difuzorius taip pat pagaminti iš anglies pluošto ir juose sumontuoti iš titano pagaminti išmetimo sistemos antgaliai.
„Lamborghini Urus Performante“ naudoja tą patį 4,0 litrų V-8 variklį su dviem turbokompresoriais kaip ir įprastas „Urus“. Nors abi versijos sukuria tą patį 627 NS sukimo momentą, lenktyninis modelis turi papildomų 16 arklio galių, o tai jau 657 AG vietoje 641 AG. Ši galia ir toliau paskirstoma į visus keturis ratus per aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę.
„Lamborghini“ teigia, kad „Performante“ yra greitesnis ir nuo nulio iki 100 km per valandą įsibėgėja 0,3 sek. greičiau nei įprastas „Urus“. Be to, sakoma, kad jo greitis nuo nulio iki 200 km per valandą yra 1,3 karto greitesnis ir užtrunka 11,5 sekundės.
„Urus“ aštuonių greičių pavarų dėžė buvo perkalibruota „Performante“ darbui, o visų varančiųjų ratų sistema gauna kitokį centrinį diferencialą, kuris siunčia daugiau sukimo momento atgal.
Kalbant apie efektyvias transporto priemones, važiuoklė yra tokia pat svarbi kaip ir variklis. Galima drąsiai teigti, kad tai yra tai sritis, kurioje „Performante“ labiausiai skiriasi nuo įprasto „Urus“ aprūpinto pneumatine pakaba. Kadangi naudojamos plieno spyruoklės, „Performante“ yra 2 cm žemesnis, o vėžės plotas 1,6 cm.platesnis nei įprasto „Urus”.
Urus Performante komplektuojamas su lengvais 22 colių kaltiniais ratlankiais. Papildomai galima rinktis ir 23 colių ratus. Ratai apauti „Pirelli P Zero Trofeo R“ padangomis. Su 22 colių ratlankiais jų matmenys yra 285/40 priekyje ir 325/35 gale. Galinė dalis 10 mm platesnė nei įprasto „Urus”.
„Lamborghini“ inžinieriai teigia, kad panaudojus anglies pluoštą variklio dangčiui ir plienines amortizacijos spyruokles pavyko 47 kg. sumažino automobilio svorį. Neapseita ir be aukų. Vardan svorio sumažintas ir garso izoliacijos sluoksnis.
„Performante“ interjeras nedaug skiriasi nuo standartinės „Urus” versijos. Kartu su standartine mikrozomšos apdaila pristatomas ir naujas šešiakampis sėdynės siūlių dizainas. Žinoma, „Lamborghini Ad Personam” programa leidžia klientams dar labiau individualizuoti savo „Urus”. Kai kuriuose variantuose galima rasti ir anglies pluošto akcentus ar raudonas durų rankenėles. Čia jau skonio ir piniginės reikalai.
Prieš pristatymą kamufliažu užmaskuotas „Urus Performante” nusitaikė į rekordą. Per 10:32,064 įveikęs Pikes Peak kopimo į kalną trasą visu 18 sek. pagerino 2018 „Bentley Bentayga” pasiektą laiką (10:49.902). Ir nors rekordas pasiektas ne oficialaus Pikes Peak International Hill Climb renginio metu, tvirtinama, kad žygdarbį patvirtino oficialūs renginio laikmačiai.
Ir kiek gi kainuos tas grožis? Ruoškite pinigines, be pristatymo kainos ir mokesčių:
Italijoje – 215,261 €
UK – 170.260 GBP
Europoje – 218,487 €
JAV – 260,676 $
Lamborghini nuotr.