„Aurum 1006 km lenktynių“ savaitgalį šiais metais vėl paįvairino naujų idėjų nestokojantis „Auto Bild Lietuva“ žurnalo redaktorius Vitoldas Milius. Drauge su 1000 pasaulio stebuklų įamžinusiu Audriumi Sutkumi sėdę į oficialų varžybų automobilį „Kia XCeed“ važiuodami pagal iš anksto suplanuotą maršrutą jie Lietuvos žemėlapyje nupiešė gigantišką „Kia“ logotipą. Vienos logotipo raidės aukštis – net 160 km, o įgyvendindamas sumanymą ekipažas įveikė 876 km.
Iššūkį sau ir „Aurum 1006 km lenktynių“ rėmėjų automobiliui V. Milius sugalvoja jau ne pirmus metus. Jis yra apvažiavęs visą šalies perimetrą, išbandęs elektromobilių galimybes ir netgi užfiksavęs važiavimo atbuline eiga rekordą. Pats žurnalistas juokauja, kad sudėtingiausia būna sugalvoti kažką naujo. Įgyvendinti – visuomet gerokai lengviau.
„Dabar populiaru pagal GPS duomenis žemėlapiuose piešti įvairius dalykus – tai dažnai daro dviratininkai ir bėgikai. Pagalvojau, kad būtų visai šaunu panašiu būdu Lietuvos žemėlapyje pavaizduoti naująjį „Kia“ logotipą“, – pasakojo idėjos autorius.
Prisijungė ir žinoma lengvaatletė
Tą pačią dieną iš keliautojų ekipažo estafetę perėmė „Kia“ prekės ženklo ambasadorė Lietuvoje, lengvaatletė Eglė Balčiūnaitė. Naująjį automobilių gamintojo logotipą ji nupiešė bėgdama Kauno gatvėmis. Sportininkė mėgsta karštą klimatą, todėl bėgimo dieną vyravę orai jai visiškai netrukdė.
„Norėjau kažkaip prisidėti prie šio iššūkio, tačiau negaliu nubėgti tokio atstumo, koks nuvažiuojamas su automobiliu, todėl nusprendžiau logotipą nupiešti bėgdama Kauno gatvėmis“, – komentavo bėgikė.
Įprastai sezono metu E. Balčiūnaitė tokiam pramoginiam bėgimui nerastų laiko, tačiau saugodama sveikatą po traumos į Tokijo olimpines žaidynes nevyks ir kol kas gyvena atostogų režimu. Sportininkės dienotvarkė dėl to nepasikeitė – planuotą lengvą treniruotę pakeitė bėgimas iš anksto suplanuotu maršrutu.
Atrado dar nematytas šalies vietas
V.Milius pažymėjo, kad „Kia XCeed“ miesto visureigis šių metų iššūkiui buvo optimalus pasirinkimas, nes reikėjo aukštesnę prošvaisą ir geresnį pravažumą turinčio automobilio. Laikantis numatyto maršruto daug kilometrų teko įveikti važiuojant žvyrkeliais, miško ir laukų keliais. „XCeed“ prošvaisa su 16 colių ratlankiais siekia 174 mm, o su 18 colių ratais – 184 mm.
„Kaip įmanoma tiksliau laikydamiesi pasirinktos važiavimo krypties patekome į vietas, kuriose nei man, nei Audriui iki šiol neteko būti. Nors abu daug keliaujame ir atrodė, buvome išvažinėję visą Lietuvą, radome naujus, dar nepažintus šalies kampelius“, – komentavo keliautojas.
Jis juokavo, kad stengdamiesi kuo gražiau nupiešti žemėlapyje naujojo „Kia“ logotipo raides drauge su A. Sutkumi pasijuto tikrais menininkais. Ieškodami geriausio kelio naudojosi ne tik automobilyje įrengtu 10,25 colio dviejų dalių liečiamu ekranu, bet ir išmaniųjų telefonų programėlėmis.
„Važiuoti giliai į bekelę nesiruošėme, todėl daug kur užteko visiems gerai žinomo „Google Maps“. Vietovėse, kuriose automobilio navigacija ir papildoma pagalba kelio nerasdavo, naudojomės ralio reidų dalyvių mėgstama programėle. Visa tai prieinama bet kuriam vartotojui, o logotipo maršrutą pakartoti nebūtų sudėtinga“, – kalbėjo V. Milius.