Prabangos prekės ženklas „Maserati”, priklausantis korporacijai „Stellantis”, paskelbė vaizdo įrašą, kuriame visiškai atskleidžiama elektrinio kupė „GranTurismo Folgore”, kurio premjera numatoma kitais metais, išorė. Tuo pačiu metu pateikta ir keletas techninių detalių.
„Maserati” nuo ankstyvo pavasario erzino naujo elektrinio kupė „GranTurismo Folgore” užuominomis, tačiau tiksli premjeros data vis dar nepaskelbta. Folgore išvertus iš italų kalbos reiškia „žaibas”. Šį priešdėlį prie pagrindinių pavadinimų gaus visi elektriniai „Maserati”. Kovo mėnesį Italijos gamintojai jau pristatė vidutinio dydžio krosoverį Grecale Folgore.
Naujasis vaizdo klipas su „GranTurismo Folgore” buvo nufilmuotas rugpjūtį JAV per Monterėjaus automobilių savaitę, kurioje šiemet buvo stebėtinai daug sportinių automobilių naujienų. Ten taip pat buvo pastebėtas „Maserati” elektrinis kupė. Filmuotoje medžiagoje populiarus amerikiečių komikas Sebastianas Maniscalco duoda inscenizuotą interviu „Maserati” vyriausiajam dizaineriui Klausui Busse (už vairo) ir Marijai Conti, vyriausiajai prekės ženklo atstovei ryšiams su visuomene (ant galinės sėdynės).
Vaizdo įraše galima ne tik pasigrožėti klasikinėmis aristokratiškomis „GranTurismo Folgore” formomis, bet ir sužinoti keletą įdomių techninių detalių. Pavyzdžiui, pasak Busse’s, įspūdinga „GranTurismo Folgore” forma ir žema sėdimoji vieta atsirado įmontavus akumuliatorių į centrinį tunelį o ne į grindis, kaip jau tapo įprasta elektromobiliuose. Akumuliatoriaus talpa neatskleista, tačiau žinome, kad dėl 800 voltų architektūros energijos rezervą reikalingą 100 km aįveikti bus galima papildyti vos per 5 minutes (tam, žinoma, reikia galingo terminalo).
Vaizdo įraše taip pat girdimas sintetinis elektromobilio riaumojimas pašėlusiai greitėjant. Pagreitį užtikrina trijų variklių jėgainė išvystanti daugiau nei 1 200 AG. Iki 100 km/val. įsibėgėjama per 2,7 sekundės, o maksimalus greitis viršija 320 km/val.
Kupė interjeras neatskleidžiamas, tačiau klipe matome, kad antroji eilė yra gana erdvi, o Maria Conti kojos nėra atremtos į priekinės sėdynės atlošą, kuriame sėdi Sebastianas Maniscalco. Kalbama, kad naujos kartos „GranTurismo” kupė ir „GranCabrio” kabrioletas gaus ir benzinines versijas (tikriausiai su 3,0 l V6 Nettuno varikliu), bet tuo pačiu iki 2030 m. „Maserati” planuoja visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių ir tai reiškia, kad gamins tik elektromobilius.