McLaren 750S Le Mans: specialioji versija, skirta paminėti McLaren F1 GTR pergalės Le Mane 30-metį

1995 m. „McLaren” iškovojo pirmąją ir kol kas vienintelę pergalę bendroje legendinio Le Mano 24 valandų maratono įskaitoje – LMGT1 klasės lenktynių automobilį „McLaren F1 GTR”, pažymėtą 59 numeriu, vairavo prancūzas Yannick Dalmas, japonas Masanori Sekiya ir suomis Jyrki Järvilehto. Dar trys „McLaren F1 GTR” automobiliai 1995 m. lenktynes baigė trečioje, ketvirtoje ir penktoje vietose.

Ad image
McLaren F1 GTR 1995 m.

2027 m. „McLaren” žada grįžti į aukščiausią Le Mano ešeloną, t. y. į dabartinę pagrindinę „Hypercar” klasę, tačiau kol kas švenčia išleisdama specialią Le Mano superautomobilio „McLaren 750S” versiją.

Pagrindinė Le Mano specialiojo leidimo ypatybė – „MSO High Downforce Kit” aerodinaminis paketas, kuris 10 proc. padidina prispaudžiamąją jėgą ir apima papildomą viršutinę variklio oro įsiurbimo angą, naują priekinį bamperį su padidintu skirstytuvu, efektyvesnį nuolat pakeltą aktyvųjį galinį sparną bei naują aerodinaminį skydelį apačioje.

Į Le Mano versiją montuojami klasikinio dizaino juodi penkių stipinų LM ratlankiai, kaip ir nugalėtojo „McLaren F1 GTR”, auksiniai stabdžių suportai su raudonais „McLaren” logotipais ir išmetimo sistema su titano vamzdžiais. Galimi du kėbulo dažymo variantai – Le Mano pilka arba „McLaren” oranžinė. Papildomos anglies pluošto detalės ir unikali priekinės bagažinės lentelė su „McLaren” sportiniais pasiekimais primena apie 1995-ųjų fenomenalų sezoną, kai komanda iškovojo ne tik Le Mano pergalę, bet ir laimėjo Indianapolio 500 mylių lenktynes bei Monako Didįjį prizą, realizuodama legendinę „trigubą karūną”.

„McLaren 750S Le Mans” saloną galima rinktis iš dviejų spalvų odos ir „Alcantara”, jį puošia Le Mano 30 metų jubiliejui skirtas užrašas.

Nebuvo paskelbta jokių techninių Le Mano versijos detalių. Priminsime, kad standartiniame „McLaren 750S”, kuris debiutavo 2023 m., montuojamas 4,0 l benzininis biturbo variklis (700 AG, 800 Nm), suporuotas su 7 pavarų dviejų sankabų SSG „robotu”, kuris visą galią perduoda galiniams ratams. „McLaren 750S” pirmąjį šimtą kilometrų per valandą pasiekia per 2,8 sekundės, o maksimalus greitis – 332 km/val.

„McLaren 750S Le Mans” bus pagamintas 50 vienetų tiražu, o kaina kol kas neskelbiama. Standartinis „McLaren 750S” Jungtinėje Karalystėje kainuoja nuo 252 650 svarų sterlingų.

 

ŽYMĖ:
Pasidalink