Sportinio modelio gamyba prasidės šių metų rugsėjį.
Bendrovės „McLaren” istorija prasidėjo 1963 m., kai ją įkūrė amerikiečių verslininkas Tedas Mayeris ir Naujosios Zelandijos „Formulės-1” lenktynininkas Briusas McLarenas. Reikėtų pažymėti, kad kurti paprastiems keliams tinkamus (t. y. ne lenktyninius) automobilius šis gamintojas pradėjo tik 1989 m., o pirmagimio vaidmenį atliko po trejų metų pasirodęs McLaren F1. Dabar įmonės būstinė yra Anglijoje.
Šiandien markė išslaptino vidutinio galingumo variklį turintį superautomobilį „McLaren 750S”, kuris pakeis i720S indeksu pažymėtą modelį.
„McLaren 720S” pradėtas pardavinėti 2017 m., o dabar ši versija atnaujinta. Kartu su naujuoju indeksu – 750S – modelis gavo daugybę naujų ir atnaujintų komponentų, įskaitant variklį. 4,0 litro darbo tūrio V8 variklis su dviem turbokompresoriais buvo patobulintas – atnaujinta variklio valdymo programa, lengvesni stūmokliai ir padidintas pripūtimo slėgis. Rezultatas – 30 AG didesnė galia (iki 750 AG, nurodyta naujojo modelio indekse) ir 30 Nm didesnis didžiausias sukimo momentas (iki 800 Nm).
Dviejų turbokompresorių variklis tebėra sujungtas su septynių pavarų preselektyviniu „robotu”, tačiau atnaujinant variklį kūrėjai pakeitė pavarų perdavimo santykius. Naujasis superautomobilis, kaip ir jo pirmtakas, siūlomas tik su galinių ratų pavara.
Vienas iš pagrindinių „McLaren 750S” tikslų buvo sumažinti automobilio svorį. Tam gamintojas nusprendė naudoti plonesnį priekinį stiklą (toks triukas leido „numesti” 1,6 kg), kitokius kaltinius ratlankius (lengvesnius 13,8 kg), kitokias spyruokles ir amortizatorius (lengvesnius 2 kg), taip pat pakeitė bazinių sėdynių dizainą ir apdailą. 1,8 kg laimėta panaudojus kitokį virtualaus prietaisų skydelio ekraną – pirmtakas 720S turi pasukamąjį.
Apskritai „McLaren 750S Coupe” yra 30 kg lengvesnis už 720S: jo masė yra 1277 kg, o bendroji masė – 1389 kg. Palyginti su „Spider” kupė, jis yra 49 kg sunkesnis, svorio prideda dviejų sekcijų sulankstomas anglies pluošto stogas, kuris sulankstomas / pakeliamas per 11 sekundžių (jei greitis neviršija 50 km/h). Panoraminį stogą galima užsisakyti kaip papildomą įrangą.
Kūrėjai taip pat patobulino važiuoklę: superautomobilyje sumontuota trečiosios kartos PCC pakaba: hidraulinė sistema sujungia amortizatorius ir daro įtaką posvyriui. Beje, amortizatoriai dabar yra kitokie, spyruoklės priekyje minkštesnės, o gale standesnės, priekinė tarpvėžė platesnė 6 mm. Už papildomą mokestį „McLaren 750S” gali būti įrengti anglies keramikos stabdžių diskai.
Patobulinimų ir sumažėjusio superautomobilio svorio dėka sutrumpėjo įsibėgėjimo iki 60 km/val. laikas: „McLaren 750S” įsibėgėja per 2,8 sekundės (0,1 sekundės trumpiau nei „720S”). Iki 200 km/val. jis įsibėgėja per 7,2 sekundės (0,6 sekundės greičiau), o iki 300 km/val. įsibėgėja per 19,8 sekundės (1,6 sekundės greičiau). Tuo pat metu maksimalus greitis sumažintas nuo 341 iki 332 km/val.
Vizualinių skirtumų sąraše – masyvesnės šoninės oro įsiurbimo angos, padidintas aktyvusis sparnas, kitokie priekiniai ir galiniai aptakai ir pora išmetimo vamzdžių, esančių centrinėje galinės dalies dalyje.
McLaren 750S bus pradėtas gaminti šių metų rugsėjį, tiesa, nedidelė smulkmena-beveik visi planuoti pagaminti automobiliai jau nupirkti…