Prabanga grįžta į S klasę: „Mercedes-Benz Vision Iconic“ – žvilgsnis į 2028-uosius

Prabangos ir technologijų sintezė – taip galima apibūdinti naujausią „Mercedes-Benz“ kūrinį. Elektrinis kupė „Vision Iconic“ ne tik atskleidžia gamintojo požiūrį į ateities automobilių dizainą, bet ir žymi naują žingsnį link visiškai elektrinės S klasės eros, kurios pradžia numatoma apie 2028 metais.

Naujoji S klasės vizija

Nors dabartinis S klasės modelis gaminamas tik sedano kėbulo formos, „Vision Iconic“ leidžia tikėtis, kad dviejų durų prabanga sugrįš į „Mercedes-Benz“ gamą. Tai automobilis, kuriame klasika ir modernumas ne kovoja, o papildo vienas kitą – subtiliai derinant 1930-ųjų automobilinio dizaino eleganciją su pažangiausiomis XXI a. technologijomis.

Šviesos architektūra ir simbolinė galia

„Vision Iconic“ priekinė dalis iš karto prikausto dėmesį. Milžiniškos šviečiančios radiatoriaus grotelės, sukurtos pagal klasikinių S klasės modelių motyvus, čia įgauna naują reikšmę. Horizontalias chromuotas juostas pakeitė matinio stiklo panelės, o tarpai tarp jų užpildyti šviesos pikseliais, gebančiais kurti animuotus efektus.

Virš jų išdidžiai spindi „Mercedes“ trijų spindulių žvaigždė, apšviesta subtilia kontūrine šviesa. Kartu su minimalistiniais žibintais ir švariu kėbulo siluetu automobilis atrodo kaip gyva šviesos skulptūra.

Galinė dalis subtiliai primena legendinį „Mercedes-Benz 300 SL“, tačiau vietoj garsios „žuvėdros sparnų“ durų čia – modernus sprendimas: durys atsidaro prieš eismo kryptį, sukurdamos teatrališką įėjimo efektą.

Technologinis paviršius, kuriantis energiją

Kėbulas padengtas fotoelektriniais dažais, galinčiais paversti šviesą elektros energija. Ši inovacija leistų padidinti elektromobilio ridą – priklausomai nuo klimato ir apšvietimo, teoriškai, iki 20 000 km per metus.

Stogo linijoje paslėptas ištraukiamas lidaras, reikalingas 4 lygio autonominio vairavimo sistemai. Kai autopilotas nenaudojamas, lidaras įsitraukia į kėbulą, nepažeisdamas vientiso automobilio silueto.

Vidus – prabangos interpretacija

Salonas kurtas art deco stiliumi, pabrėžiant formų švarumą, medžiagų kokybę ir šviesos žaismą. Vairuotojas ir keleivis sėdi ant vienos sofos, primenančios prabangaus viešbučio poilsio zoną. Grindis puošia rankų darbo medinė mozaika, o priekinė panelė – tikras meno kūrinys.

Dėl savo formos ir plūduriuojančio dizaino ji pavadinta „Zeppelin“ . Į ją įmontuota analoginių laikrodžių sistema, chronografo tipo prietaisai ir trimatė projekcinė sfera, kuri pakeičia tradicinį ekraną. Visa tai sukuria optinę erdvės iliuziją, tarsi interjeras būtų architektūrinės instaliacijos dalis.

Vairas – keturių stipinų, neturintis mechaninio ryšio su ratais. Visas valdymas vyksta elektroniniu „by wire“ principu, o važiuoklė – visiškai valdoma visomis ašimis, užtikrinant neprilygstamą manevringumą.

Dirbtinis intelektas ir skaitmeninė intuicija

Po futuristiniu paviršiumi slepiasi dirbtinio intelekto sistema, pagrįsta neuromorfiniais skaičiavimais – technologija, imituojanti žmogaus smegenų veikimo principus. Šis AI geba mokytis vairavimo įpročių, optimizuoti maršrutus, pasirūpinti įkrovimu ir net automatiškai pastatyti automobilį.

Galia ir techniniai parametrai kol kas neatskleidžiami, tačiau akivaizdu, kad „Vision Iconic“ sukurtas kaip aukščiausios klasės elektrinis kupė, jungiantis jėgą, efektyvumą ir eleganciją.

Naujos eros pradžia

„Mercedes-Benz Vision Iconic“ – ne tik dizaino eksperimentas. Tai pažadas ateičiai, kuriame prabanga tampa tvaresnė, o technologija – žmogiškesnė. Šis modelis nubrėžia kryptį, kuria judės naujoji S klasės karta, pasirodysianti apie 2028 metus. Kai emocija, estetika ir technologija susijungia, rezultatas pranoksta automobilio apibrėžimą – tampa mobilumo kultūros išraiška, sukurta tam, kad įkvėptų ir išliktų ikoniška dar ilgai po to, kai šviesos užges.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version