Naujas „Rezvani Beast”: anglies pluošto kėbulas, 1000 AG V8, šarvai ir šnipų daikčiukai

Amerikiečių bendrovė „Rezvani Motors” pristatė naujos kartos superautomobilį „Beast”, sukurtą pasinaudojant „Chevrolet Corvette C8”. Superautomobilio donoro kėbulas stipriai pakeistas, variklis gavo galingą dopingą, kaip papildoma įranga siūlomi šarvai ir agento 007 reikmenų rinkinys.

The Beast (pavadinimas išvertus reiškia „žvėris”) buvo pirmasis 2013 m. verslininko Ferriso Rezvani įkurtos bendrovės „Rezvani Motors” modelis; ankstyvieji šio pavadinimo sportiniai automobiliai buvo sukurti ant „Ariel Atom” ir „Lotus Elise” važiuoklės. 2017 m. Rezvani perėjo prie brutualių militaristinio dizaino visureigių – būtent jie lėmė įmonės sėkmę ir leido jai tinkamai suktis. Naujausias šio žanro kūrinys yra „Vengeance”, sukurtas „Cadillac Escalade” pagrindu. Dabar Ferris Rezvani nusprendė grįžti prie to, nuo ko pradėjo, – sportinių automobilių.

Iš išorės naujasis „Rezvani Beast” neabejotinai panašus į savo pirmtakus, tačiau jo techninis pagrindas visiškai kitoks: britų platformas pakeitė aštuntosios kartos „Chevrolet Corvette”, iš kurios perimta važiuoklė, transmisija, laikančioji kėbulo konstrukcija ir dauguma interjero elementų. Beveik visi „Beast” išorės skydai yra nauji, pagaminti iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko. Išliko nuimamas standus originalaus superautomobilio stogas. Pakeista durų atidarymo kinematika – Rezvani atveju jos kyla į šonus ir į viršų. Deklaruojamas standartinės komplektacijos „Beast” svoris yra 1343 kg, t. y. maždaug dviem šimtais kilogramų mažesnis nei originaliojo „Corvette Stingray”.

„Beast” salone originalus „Corvette” iš karto atpažįstamas. Rezvani apsiribojo centrinio tunelio perdarymu, kreivo skydelio virš prietaisų pridėjimu, daugialypės terpės ekranų ir „nudildytu” vairu. Demonstracinio modelio sėdynių apmušala standartiniai. Žinoma, pagal kliento pageidavimą Rezvani įmonė yra pasirengusi pasiūlyti ir individualius.

„Corvette Stingray” atmosferinis 6,2 l V8 LT2 išvysto 502 AG. Rezvani jame sumontavo du turbokompresorius, naują išmetimo sistemą ir daug kitų pakeitimų, po kurių įdiegimo galia padidėjo iki 1014 AG. Standartinė pavarų dėžė – 8 laipsnių „automatinė” „Tremec” tipo DCT (su dviem sankabomis), visa galia perduodama galiniams ratams. Naujasis žvėris iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per 2,5 sekundės, o ketvirtį mylios (402 metrus) įveikia per 9,6 sekundės.

Rezvani ketina pagaminti tik 20 naujojo „Žvėries” egzempliorių. Mažiausia „Beast” kaina – 485 000 JAV dolerių (originalus „Corvette Stingray” kainuoja nuo 68 300 JAV dolerių), be to, galima įsigyti du papildomus paketus. Pirmasis vadinasi „Armor Package” ir kainuoja 55 000 JAV dolerių. Pridedami kėbulo šarvai ir neperšaunami langai. Apsaugos klasė nenurodoma, tačiau aišku, kad su šarvais superautomobilio dinaminės savybės pastebimai pablogės.

Paketo „007 Package” pavadinimas kalba pats už save – į jį įeina gana beprasmis, bet įspūdingas įrangos rinkinys, kuris galėtų praversti Džeimsui Bondui: Dūmų užsklanda, akinančios šviesos, sirena ir stroboskopinės šviesos, ašarinių dujų purkštuvas, apsauga nuo elektromagnetinio impulso atominio sprogimo atveju, sprogmenų detektorius, naktinis termovizorius, neperšaunamos „Run Flat” padangos, elektromagnetiniai durų užraktai, dujokaukės, vidinio ryšio sistema, reanimacijos rinkinys su daugybe vaistų ir šildymo krepšys. Visa įranga kainuoja 45 000 dolerių. Paketai „Armor Package” ir „007 Package” yra suderinami, todėl galite gauti superautomobilį su gana egzotišku vartotojo savybių rinkiniu.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version