„Dacia Duster“ išlaiko stiprią poziciją Lietuvos automobilių rinkoje ir mėgaujasi dideliu populiarumu. Populiariausia maujojo „Duster“ versija Lietuvoje buvo „Journey“, kuri sudarė net 55 % pardavimų (nuo kovo 26 d. iki spalio 30 d.). Kita populiari versija – „Extreme“, sudariusi 26 % pardavimų. Šios dvi versijos kartu sudaro daugiau nei 81 % naujojo „Duster“ pardavimų, o tai aiškiai rodo klientų pirmenybę aukštesnės klasės įrangai.
Populiariausi varikliai ir spalvos
Tarp naujojo „Duster“ variklių didžiausio populiarumo sulaukė ECO-G su gamykline dujų įranga, sudaręs 44 % pardavimų. O Hybrid 140 variklio versiją rinkosi kas trečias klientas, taigi iš viso 30 % užsakytų automobilių. Šie skaičiai atspindi augantį susidomėjimą ekologiškesniais sprendimais.
Kalbant apie spalvų pasirinkimą, klientai dažniausiai rinkosi „Sandstone“ (31 % pardavimų) ir „Cedar Green“ (22 % pardavimų) spalvas. Šios elegantiškos ir universalios spalvos dar labiau išryškina „Duster“ charakterį.
4×4 pavarą pasirinko 20 % klientų, o tai rodo, kad šis automobilis taip pat vertinamas funkcionalumo ir universalumo ieškančių pirkėjų.
Naujasis „Dacia Duster“, atitinkantis prekės ženklo filosofiją, yra erdvus, patikimas ir praktiškas. Jis pasižymi išbandytomis technologijomis ir užtikrintu patikimumu. Be to, jis turi viską, ko reikia vairuotojui, ir dar daugiau – patrauklią, modernią išvaizdą. Būtent todėl „Duster“ išlieka vienu populiariausių SUV modelių tarp privačių klientų Lietuvoje.
* Rezultatai už laikotarpį nuo kovo 26 d. iki spalio 31 d.