Naujasis „Nissan X-Trail” pagaliau atkeliavo į Europą

T33 gamykliniu indeksu žymimas ketvirtosios kartos „X-Trail” Šiaurės Amerikoje pradėtas pardavinėti dar 2020 m., tiesa ten jis vadinamas „Rogue”. „X-Trail” pavadinimu automobilis debiutavo 2021 m. Kinijoje, visai neseniai jis pradėtas pardavinėti Australijoje ir gimtojoje Japonijoje ir tik dabar Nissan SUV pagaliau pasiekė Europą.

Parketinio visureigio pagrindas atnaujinta CMF-C/D platforma. „Nissan X-Trail” yra 4680 mm ilgio (+40 mm, palyginti su dabartiniu „Nissan X-Trail”) ir turi tą pačią 2705 mm ratų bazę. Europoje, kaip ir Japonijoje, modelis siūlomas su penkių arba septynių vietų salonu. Pirmuoju atveju mažiausias bagažinės tūris yra 575 litrai, antruoju – 485 litrai.

Naujojo SUV arsenale: multimedijos sistema su 12,3 colio jutikliniu ekranu, iškilusiu virš priekinio skydelio, virtualus prietaisų skydelis (tie patys 12,3 colio), didelis projekcinis ekranas (10,8 colio), trijų zonų klimato kontrolė, aplinkinio matymo kamera ir „ProPilot” kompleksas (pusiau autopilotas, daugiausia veikiantis greitkeliuose).

Europiečiams „Nissan X-Trail” siūlomas tik su 1.5 VC-Turbo benzininiu turbo varikliu su kintamu suspaudimo laipsniu (gali būti nuo 8:1 iki 14:1), išvystančiu 163 AG ir 300 Nm. Šis variklis turi 12 voltų starterį-generatorių, todėl tokį „X-Trail” galima vadinti „minkštuoju” hibridu. „Minkštasis hibridinis” SUV komplektuojamas su variatoriumi „X-Tronic”, varantys ratai tik priekiniai. Toks variantas pirmąjį „šimtuką” įsibėgėja per 9,6 sekundės, didžiausias greitis – 200 km/val.

Pagrindinis „Nissan” koziris-SUV su „e-Power” hibridiniu agregatu, turinčiu tą patį 1,5 VC-Turbo turbininį variklį. „Nissan” sistemos ypatumas tas, kad benzininis variklis nėra sujungtas su ratais, jis veikia tik kaip elektros generatorius, o ratus suka elektros variklis. Priekiniais ratais varomas „Nissan X-Trail e-Power” turi 204 AG (330 Nm) elektros variklį ir neturi pavarų dėžės. Šį variantą bus galima įsigyti ir su visų varančiųjų ratų sistema „e-4orce”: ant galinės ašies sumontuotas papildomas elektros variklis, išvystantis 128 AG ir 195 Nm. Tuo pat metu „X-Trail e-Power e-4orce” suminė galia yra 213 AG. Priekiniais ratais varomas hibridinis automobilis nuo vietos iki 100 km/val. įsibėgėja per 8 sekundes, visais ratais varomas – per 7,0 arba 7,2 sekundės (atitinkamai su penkių arba septynių vietų versija). Maksimalus greitis – 170 arba 180 km/val.

Japonijoje naujos kartos SUV parduodamas tik su e-Power įranga, Valstijose ir Kinijoje parduodami „tradiciniai” automobiliai su 1.5 VC-Turbo varikliu be jokių be priedų. Be visa ko, su šiuo varikliu JAV automobilis pradėtas pardavinėti tik praėjusiais metais o Australijoje „Nissan X-Trail” turi keturių cilindrų 2.5 l atmosferinį variklį (toks iš pradžių buvo Amerikoje pardavinėtas „Rogue”).

Vokietijoje už naująjį „minkštąjį hibridinį” „Nissan X-Trail” prašoma ne mažiau kaip 35 500 eurų, o „Cross-country” su „e-Power” įrenginiu kainuoja nuo 37 000 eurų.

Gamintojo nuotr.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version