Naujasis „Porsche 911 GT3 RS” kupė: 525 AG variklis ir pirmasis šimtas per 3,2 sekundės

911-vienas geriausiai žinomų „Porsche” modelių. 1999 m. automobilių šeimą papildė sportinis automobilis su priešdėliu GT3. Dabartinė 992 serijos versija buvo pristatyta 2021 m. vasarį, o šią savaitę bendrovė išslaptino „Porsche 911 GT3 RS”, kuriame papildomas priešdėlis užšifruoja pavadinimą „Rennsportwagen” (išvertus iš vokiečių kalbos – „lenktyninis automobilis”).

Porsche 911 GT3 RS

Šis dviduris paruoštas važiavimui trasoje bet juo galima važiuoti ir paprastais keliais. „911 GT3 RS” turi įvairias aktyviosios aerodinamikos funkcijas. Pavyzdžiui, galinis sparnas dabar yra padidintas ir turi du horizontalius sluoksnius: apatinis sluoksnis yra fiksuotas, tuo tarpu viršutinį aprūpino hidrauline kampo keitimo pavara. Kupė stogas turi vertikalius stabilizatorius.

Ant vairo esančiu mygtuku visas aktyviąsias aerodinamines priemones galima perjungti į mažiausio oro pasipriešinimo režimą. Pavyzdžiui, važiuojant tiesia linija dideliu greičiu. Stabdant visi jie automatiškai persijungia į didžiausio pasipriešinimo režimą. Važiuojant 285 km/val. greičiu, didžiausia prispaudžiamoji jėga siekia 860 kg. Važiuojant 200 km/val. greičiu, šis svoris yra 409 kg: tris kartus didesnis nei bazinės GT3 versijos.

RS versijoje vienas didelis radiatorius (anksčiau aušinimo sistemoje buvo trys radiatoriai) yra priekyje, t. y. vietoje, kurią paprastai užima bagažinė. Šonuose esanti erdvė reikalinga papildomiems ortakiams, kuriais oras patenka į ratų arkas: jis išeina pro priekinių sparnų viršuje esančias „žiaunas”.

„Porsche 911 GT3 RS” montuojami 408 mm skersmens plieniniai stabdžių diskai priekyje ir 380 mm skersmens stabdžių diskai gale. Prie priekinės ašies diskai yra storesni. Galima pasirinkti ir anglies keramikos stabdžius su didesnio skersmens diskais – 410 mm priekyje ir 390 mm gale. Naujojo „Two-versa” priekinė ašis yra 29 mm platesnė.

Automobilyje montuojamas patobulintas 4,0 l šešių cilindrų variklis su naujais alkūniniais velenais ir nauju suderinimu. Teigiama, kad automobilio galia padidėjo nuo 510 AG (GT3) iki 525 AG, o didžiausias sukimo momentas sumažėjo nuo 470 Nm iki 465 Nm. Dviduris 911 GT3 RS suporuotas su septynių pavarų PDK dviejų sankabų robotu (su sutrumpintu perdavimo skaičių diapazonu).

Nors kai kurie jo komponentai – sėdynės, durys, stogo panelė, priekiniai sparnai ir priekinis salono dangtis pagaminti iš anglies pluošto, „911 GT3 RS” yra 15 kg sunkesnis už protototipą GT3 su robotizuota pavarų dėže. Automobilio masė – 1450 kg. Didžiausias greitis – 296 km/h (22 km/h mažesnis). Pagreitėjimo nuo vietos iki 100 km/h laikas sutrumpėjo: dabar jis yra 3,2 sekundės (0,2 sekundės greičiau), o du šimtus km/h įveikia per 10,6 sekundės (vietoj 10,8 sekundės).

„Clubsport” paketą klientai gali įsigyti nemokamai, į jį įeina plieninis rėmas salone, šešių taškų vairuotojo saugos diržas ir rankinis gesintuvas. „Porsche” pardavėjai jau priima užsakymus naujam dviduriui. Pradinė kaina Vokietijoje 229 517 eurų.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version