Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L

Norint pagaminti pažangiųjų technologijų transporto priemonę, reikia pažangiųjų technologijų gamyklos. Investicijos į gamyklą Palensijoje, Ispanijoje, leido užtikrinti aukščiausią kokybę gaminant ir eksploatuojant naująjį „Renault Austral“ ir įvairias jo funkcijas. Automobilyje įdiegtos ne mažiau kaip 32 pažangiosios pagalbos vairuotojui sistemos (ADAS), įskaitant naujos kartos priekinio stiklo projekcinį rodinį, kurio nustatymai buvo derinami itin kruopščiai. Tam buvo pastatytos dvi naujos itin modernios kalibravimo sistemos. Gamyklos surinkimo departamento naujų projektų vadovas Sergio pasakoja, kad suderinti šias dvi kalibravimo sistemas nebuvo lengva dėl apšvietimo problemos.

Visoje Palensijos gamykloje taikomi tie patys aukšti standartai nuo pat gamybos proceso pradžios iki galutinių patikrinimų, o taip užtikrinama, kad naujasis „Renault Austral“ pirmautų rinkoje pagal kokybę. Tai pavyko pasiekti dėl sunkaus darbuotojų darbo ir naujų, itin efektyvių įrankių naudojimo, o galutinį rezultatą užtikrino griežta kokybės kontrolė. Kokybė ne tik matoma iš detalių ir apdailos, bet ir užtikrinama statiniais bei dinaminiais bandymais, kuriuos atlieka žmonės ir mechaninės priemonės. Tai apima ir naujojo „Austral“ technologinę įrangą, pavyzdžiui, 32 pažangiąsias pagalbos vairuotojui sistemas (ADAS), kad šios veiktų tinkamai ir patikimai.

„Kai pasirodė naujasis „Austral“, buvo įdiegtos naujos technologijos, kurioms reikėjo didelių investicijų. Dėl to Palensijos gamykla tapo modernesnė. Labai didžiuojamės, kad būtent čia gaminame naująjį „Austral“ modelį“,– džiaugėsi Sergio, naujų projektų vadovas surinkimo skyriuje.

ADAS kalibravimo sistemos, taikomos visiems automobiliams

Viena iš šių pažangiųjų pagalbos vairuotojui sistemų (ADAS) yra naujausios kartos priekinis 9,3 colio įstrižainės projekcinis rodinys, kuris vairavimo informaciją rodo tiesiai ant priekinio stiklo. Palensijos gamykloje įdiegti procesai, užtikrinantys jo kokybę ir optimalų veikimą. Už prietaisų skydelio, šalia projektoriaus, perteikiančio informaciją ant priekinio stiklo, esanti nedidelė kamera nuolat tikrina ekrano kokybę ir reguliuoja ją pagal apšvietimo sąlygas. Komandos kalibruoja šią sistemą ir tikrina, ar ji tinkamai veikia gamybos linijos pabaigoje, naudodamos ADAS kalibravimo sistemas.

Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L„Kiekvienas „Renault Austral“, kuriame įrengtas projekcinis rodinys, pereina per vieną iš dviejų kalibravimo sistemų. Gamykloje ne tik surenkame naujojo „Austral“ priekinius projekcinius rodinius, bet ir reguliuojame jų nustatymus bei atliekame patikras. Nuolat tobuliname savo įgūdžius, kad užtikrintume aukščiausią kokybę“, – sako Sergio. Jis su pasididžiavimu aiškina, kad „šios kalibravimo sistemos naudojamos gamyklose, turinčiose „Alliance Standard Lines“ (ASL) – pažangiausią Aljanso gamybos standartą“.

Naujajame „Renault Austral“, priklausomai nuo versijos, įrengtas naujausios kartos projekcinis rodinys.

Itin tikslus kalibravimas

Kai naujasis „Austral“ stovi ant bandymų stendo, priekinio stiklo projekcija kalibruojama naudojant itin modernią specialiai sukurtą kamerą, sumontuotą ant aukštųjų technologijų robotizuotos rankos, patalpintos vairuotojo pusėje. Kamera tikrina, ar ant priekinio ekrano projektuojamas vaizdas yra centruotas priekinio stiklo kampo atžvilgiu (3D padėtis). Tam vaizdas tikrinamas pagal 48 taškų matricą, kurioje nurodoma teorinė padėtis. Jei reikia, centrinis kompiuteris nurodo priekinį projekcinį rodinį valdančiam kompiuteriui pakoreguoti taškus ir vėl patikrina padėtį. „Jei taškai nesutampa su teorine padėtimi, sistema kartoja ciklą tol, kol jie sutampa idealiai“, – aiškina Sergio.

Tamsa ir šviesa

Vis dėlto Sergio taip pat atkreipia dėmesį į sunkumus, su kuriais susidūrė jo komanda, siekdama užtikrinti, kad kamera teisingai sukalibruotų rodinį iš pirmo karto. Šios dvi itin technologiškos sistemos nustato tam tikrus fizinius apribojimus, kai koreguoja nustatymus. „Sunkiausia buvo išlaikyti pastovias projekcinio rodinio kameros apšvietimo sąlygas. Tai buvo labai svarbu, norint tinkamai jį sukalibruoti ir užtikrinti, kad jis puikiai veiktų bet kokiomis apšvietimo sąlygomis“, – sako Sergio. „Mums taip pat reikėjo, kad už priekinio stiklo esanti erdvė būtų laisva. Priešingu atveju, kadangi priekinis stiklas yra permatomas, kalibravimas buvo neteisingas.“

Pagaliau sprendimas atsirado dėl ryškios, bet labai paprastos idėjos. „Atlikome daug simuliacijų, bandymų ir analizių. Tačiau galiausiai tiesiog įrengėme visiškai užtemdančią užuolaidą su šviesos šaltiniu žemės lygyje. Kai antžeminė šviesa buvo 300 liumenų, viskas suveikė“, – sako Sergio. „Tai reiškia, jog mums nereikėjo statyti brangiai kainuojančių nuimamų pertvarų, kad užtikrintume sklandų judėjimą eismo zonoje.“ Tai tik įrodo, kad net ir pačiai moderniausiai įrangai kartais reikia šiek tiek padėti, kad ji veiktų nepriekaištingai.

Visiškas pajėgumas

„Gavome tai, ko norėjome – užtikrinome, kad kamera projekcinį rodinį teisingai sukalibruotų iš pirmo karto. Tai užtrunka vos dvi minutes. Šiuo metu pasiekėme tą tašką, kai pardavėjams tiekiame aukščiausios kokybės naujuosius „Renault Austral“ automobilius“, – sako Sergio. Abi sistemos dirba visu pajėgumu: „Jos dirba be pertraukos, nuo 6 iki 22 val., ir nuo tada, kai jas įrengėme, jau išdirbo 4 tūkst. valandų.“

Dviejų Palensijoje esančių ADAS kalibravimo sistemų, kuriomis kalibruojami naujausios kartos priekiniai projekciniai rodiniai, laukia šviesi ateitis. Sergio apibendrina: „Visi čia dirbantys mūsų technikai – iš viso 20 žmonių – turi įvairių įgūdžių ir yra apmokyti naudotis šiais prietaisais. Būtent tokios darbo jėgos mums reikia, kad šiandien galėtume gaminti naująjį „Renault Austral“, o netrukus Palensijoje pradėti gaminti naująjį „Espace“. Esame pasiruošę ir nekantraujame pradėti!“

ŽYMĖ:
Pasidalink