Parodyta sportinė Toyota Prius versija

Sportinis „Prius”? Tokį įvaizdį „Toyota” pradėjo puoselėti dar ankstesnės kartos modelyje, o Japonijos rinkai netgi pasiūlė Prius PHV GR Sport versiją su agresyviu kėbulo komplektu ir pakeista pakaba. Su naujuoju penktosios kartos hibridiniu „Toyota Prius” judėjimas šia kryptimi tęsiamas. Serijinės GR Sport versijos dar teks palaukti, tačiau įspūdingas pirmtakas jau pristatytas.

„Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition” turi pažangų aerodinaminį komplektą, ratų arkų prailginimus ir originalų priekinį bamperįsu papildomais prožektoriais. Bendras lifto plotis padidintas 50 mm (iki 1830 mm). Variklio dangtis ir sparnai pagaminti iš anglies pluošto, o galiniame bamperyje sumontuotas visavertis difuzorius.

Parodyta sportinė Toyota Prius versija

Parodomasis automobilis skirtas 24 valandų Le Mano lenktynių šimtmečiui paminėti: jubiliejinės lenktynės vyks kitą savaitgalį. Važiuojantis hibridinis automobilis bus eksponuojamas „Toyota” parodoje kartu su praeities lenktyniniais automobiliais. Tačiau pagrindinės jo savybės jau aiškios.

Automobilio važiuoklė iš esmės perdaryta: priekinės ir galinės dalies tarpvėžės plotis padidėjo 40 mm, o prošvaisa sumažėjo 30 mm (iki 120 mm). Sumontuoti originalūs ratlankiai su 235/50 R18 padangomis. Interjere įrengtos sportinės sėdynės ir atitinkama apdaila. Apie jėgos agregatą neužsimenama: atrodo, kad parodomasis automobilis turi standartinę įrangą. Galingiausioje dabartinio „Prius” versijoje montuojamas dviejų litrų atmosferinis variklis ir elektros variklis, kurių bendra galia siekia 223 AG. Kol kas nepateikiamas joks serijinio modelio Prius GR Sport, sukurto parodomojo automobilio pagrindu, gamybos grafikas.

Nuotr. Toyota

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version