Tai, kas įvyko šį rytą Fiorano trasoje, įeis į istoriją. 9.37 val., po kelių parengiamųjų patikrinimų, dalyvaujant generaliniam direktoriui Benedetto Vigna, dukart pasaulio ištvermės lenktynių čempionas Alessandro Pier Guidi užvedė naujojo Ferrari Le Mans Hypercar (LMH), kurį Ferrari naudos 2023 m. FIA WEC variklį.
Kiek vėliau Pier Guidi automobilį perdavė Nicklas Nielsen, kuris užbaigė suplanuotą bandymų programą. Fiorano trasa, šiemet švenčianti penkiasdešimties metų jubiliejų, ir vėl išgyveno istorinę akimirką – vien tik „Ferrari“ pagaminto sportinio prototipo sugrįžimo į pasaulio ištvermės čempionatą šventę.
Aišku, iki pilno pasiruošimo varžyboms dar laukia ilgas bandymų maratonas. „Po tiek daug mėnesių simuliatoriuje pagaliau turėjau galimybę vairuoti tikrą automobilį, ir tai buvo didelis jaudulys“,– sakė Pier Guidi. „Ferrari“, kuris po penkiasdešimt metų nuo paskutinio oficialaus dalyvavimo varžybose grįš į aukščiausią ištvermės klasę, vairavimas man buvo labai emocingas. Esame tik pradžioje ir mūsų laukia daug darbo, tačiau tai labai puiku. Didžiuojuosi ir džiaugiuosi, kad debiutavau su LMH, o tai žymi naujo nuotykio su „Ferrari“ pradžią.”
Jam antrino ir Nicklas Nielsenas: „Tai buvo ypatinga diena… Būti vienam pirmųjų, kuris į trasą išvažiavo su „Ferrari“ „Hypercar“- svajonės išsipildymas. Nuo pat mažens svajojau vairuoti „Ferrari“, o vairuoti automobilį, kuris varžysis aukščiausioje klasėje yra neįtikėtina. Žinoma, iki automobilio lenktynių debiuto dar toli, bet šiandien žengėme mažą žingsnelį link to momento“.
Ferrari nuotr.