Dabartinės kartos „Porsche 911“ (indeksas 992) debiutavo 2018 m. rudenį. Planuoto modelių šeimos atnaujinimo procesas prasidėjo 2024 m. pavasarį, o šių metų pradžioje buvo išslaptintas atnaujintas galiniais ratais varomas kupė ir kabrioletas „911 Carrera S“. Dabar atėjo eilė pristatyti atnaujintą visais ratais varomą dviejų durų „Porsche 911 Carrera 4S“. Atnaujinant modelius, jiems suteiktas kitoks priekinis buferis su naujo dizaino oro įsiurbimo angomis, pakeistas ir galinis buferis. Į standartinės įrangos sąrašą dabar jau įtraukti ir LED matricą turintys priekiniai žibintai.
„Carrera 4S“ interjeras gavo odinę apdailą (jau bazėje) ir belaidžio išmaniųjų telefonų įkrovimo įrenginį. Antroji kupė eilė siūloma kaip nemokama papildoma įranga: standartiniuose automobiliuose už priekinių sėdynių įrengta bagažo lentyna. Tuo pat metu kabrioletas ir targa, kaip ir anksčiau, išlieka tik su keturiomis sėdynėmis.
„Porsche 911 Carrera 4S Coupé“, ‚Cabriolet‘ ir „Targa“ visų varančiųjų ratų sistema vis dar naudoja skysčiu aušinamą daugiadiskę priekinių ratų sankabą, tik atnaujintoje versijoje pakeistas pavarų santykis. Automobiliuose montuojamas 3,0 l benzininis šešių cilindrų bi-turbininis variklis, kuriam buvo sumontuoti nauji turbokompresoriai ir pakeista aušinimo sistema. Didžiausia galia – 480 AG (30 „arklių“ daugiau nei ankstesnėje versijoje), sukimo momentas nepasikeitė ir yra 530 Nm.
Šis variklis suporuotas su aštuonių laipsnių dviejų sankabų robotizuota pavarų dėže. Įsibėgėjimo nuo vietos iki „šimto“ laikas nurodomas versijoms su pasirenkamu „Sport Chrono“ paketu: atnaujintas kupė šią užduotį atlieka per 3,3 sekundės, kabrioletas ir targa – per 3,7 sekundės. Maksimalus greitis – 308 km/val.
Į atnaujinto „Porsche 911 Carrera 4S“ standartinės įrangos sąrašą įtraukta: aktyvusis diferencialas „Porsche Torque Vectoring Plus“, sportinė išmetimo sistema ir „Carrera GTS“ versijos stabdžiai (priekinių stabdžių diskų skersmuo – 408 mm, galinių – 380 mm). Už papildomą mokestį galima įsigyti anglies keramikos stabdžius, galinės ašies vairo mechanizmą, PASM adaptyviąją pakabą su 10 mm sumažinta prošvaisa.
Atnaujinto dviejų durų modelio kainos namų rinkoje, Vokietijoje, jau žinomos. Taigi, už kupė prašoma mažiausiai 163 000 eurų, kabrioleto įsigijimas kainuos mažiausiai 177 200 eurų, o už „Porsche 911 Targa 4S“ teks sumokėti mažiausiai 178 900 eurų.