Scenoje naujasis „Renault 4“: du varikliai, du akumuliatoriai ir trys konfigūracijos

„Renault“ kompanija Europos rinkoje pradeda prekiauti naujuoju ‚ketvertuku‘ – dabar tai yra kompaktiškas priekiniais ratais varomas elektrinis krosoveris su retro dizaino elementais ir nuo praėjusių metų parduodamo naujos kartos ‚Renault 5‘ hečbeko įranga.

Naujojo „Renault 4“ premjera įvyko praėjusį spalį Paryžiaus automobilių parodoje, o šią savaitę prasidėjo jo pardavimai, konfigūratoriai Europos „Renault“ svetainėse, dileriai pradėjo priimti užsakymus. Krosoveris sukurtas ant „AmpR Small“ platformos, vienintelis elektros variklis yra ant priekinės ašies ir suka priekinius ratus. Vartotojų svetainėse nurodyti „Renault“ techniniai naujojo „ketvertuko“ duomenys šiek tiek skiriasi nuo tų, kurie buvo paskelbti per premjerą.

Naujojo „Renault 4“ bendras ilgis – 4144 mm, plotis – 1808 mm, aukštis – 1570 mm, ratų bazė – 2624 mm, prošvaisa – 181 mm. Standartinis padangų dydis – 195/60 R18. Bagažinės tūris – 420 litrų, nulenkus antrosios eilės atlošus – 1405 litrai. Automobilio svoris – nuo 1335 iki 1387 kg, priklausomai nuo įrangos, leistinas velkamos priekabos svoris – 750 kg.

Pardavimų pradžiai siūlomas trijų komplektacijų „Renault 4“ – bazinės „Evolution“, pažangios „Techno“ ir aukščiausios „Iconic“. Paprasčiausias „Evolution“ konfigūracijos krosoveris kainuoja 29 400 eurų (toliau nurodomos kainos Vokietijoje), jo elektros variklis išvysto 122 AG ir 225 Nm, iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,2 sekundės, maksimalus greitis ribojamas iki 150 km/val. Akumuliatoriaus talpa – 40 kWh, o vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP ciklą – 305 km.

Už 29 400 eurų kainą gausite raudonos spalvos (už kitas spalvas reikia mokėti papildomai) krosoverį su štampuotais ratlankiais. Į įrangą įeina 7 colių prietaisų ekranas, 10 colių multimedijos ekranas, klimato kontrolė, šilumos siurblys ir gausus aktyviųjų bei pasyviųjų saugos sistemų rinkinys. Nepaisant to, daug naudingų dalykų yra paslėpta pasirenkamuose – pavyzdžiui, žiemos paketas (350 eurų), purvasargiai, kilimėliai ir įvairūs interjero priedai.

‚Evolution‘ konfigūracijos „Renault 4“  galima įsigyti ir su galingesniu elektriniu varikliu (150 AG, 245 Nm) ir 52 kWh akumuliatoriumi. Toks krosoveris kainuoja nuo 32 400 eurų. Pirmąjį „šimtuką“ jis įveikia per 8,2 sekundės, maksimalus greitis – 150 km/val. Nuotolis vienu įkrovimu – 404 km.

„Techno“ (nuo 34 400 eurų) ir ‚Iconic‘ (nuo 36 400 eurų) modifikacijų krosoverius galima įsigyti tik su 150 AG varikliu ir 52 kWh akumuliatoriumi. ‚Iconic‘  versijos „Renault 4“ su visais pasirinkimais kainuoja daugiau nei 42 000 eurų!

Palyginimui, panašus „Renault 5“ hečbekas kainuoja nuo 27 900 eurų, tačiau netrukus bus galima įsigyti ir pigesnę 24 900 eurų kainuojančią versiją su 90 AG elektros varikliu ir 40 kWh akumuliatoriumi. Volkswagen ID.3 hečbekas kainuoja nuo 33 330 eurų, Peugeot E-2008 krosoveris – nuo 39 350 eurų, Citroen e-C3 krosoveris hečbekas – nuo 23 300 eurų, o Volvo EX30 premium klasės krosoveris – nuo 39 790 eurų.

 

ŽYMĖ:
Pasidalink