2024 m. „Ferrari“ visame pasaulyje pardavė 13 752 automobilius, t. y. tik 89 automobiliais arba 0,65 % daugiau nei 2023 m. Teigiama pardavimų dinamika užfiksuota visose pagrindinėse rinkose, išskyrus Kiniją (kuriai „Ferrari“ priskiria ir Honkongą bei Taivaną): čia „Ferrari“ pardavimai sumažėjo 22 % iki 1 162 automobilių – tai vienintelė tamsi dėmė spindinčiame „Scuderia“ frake.
Praėjusių metų Italijos bendrovės grynasis pelnas padidėjo 21 proc. ir siekė 1,526 mlrd. eurų – tai puikus rezultatas, turint omenyje, kad „Ferrari“ turi gana didelę ir sparčiai atsinaujinančią modelių gamą. Praėjusiais metais „Ferrari“ išleido 1,039 mlrd. eurų moksliniams tyrimams ir plėtrai, 989 mln. eurų – naujos gamyklos Maranello statybai ir jos įrangai. Vis didėjanti vidutinė „Ferrari“ automobilių kaina leidžia bendrovei susigrąžinti šias išlaidas. Bendrovė gerai uždirba iš išskirtinių modelių pardavimo, ir iš serijinių modelių individualizavimo.

Praėjusiais metais „Ferrari“ pristatė naują bazinį 12 cilindrų „12Cilindri“ modelį ir naują flagmaną – hibridinį F80. Šiais metais debiutuos ilgai lauktas pirmasis „Ferrari“ elektromobilis ir dar penki nauji automobiliai, apie kuriuos oficialios informacijos kol kas nėra. Kalbama, kad vienas iš jų bus hibridinė krosoverio „Ferrari Purosangue“ versija.
Oficialiame „Ferrari“ pranešime teigiama, kad elektromobilio premjera įvyks 2025 m. ketvirtąjį ketvirtį, o vakarų žiniasklaida vieningai tvirtina, kad premjera įvyks būtent spalio 9 d. per sekantį pristatymą investuotojams. Tokią pačią informaciją pateikia ir britų žurnalas „Autocar“, kurio darbuotojas asmeniškai kalbėjosi su „Ferrari“ generaliniu direktoriumi Benedetto Vigna.
Įdomu tai, kad B.Vigna sako, kiek elektromobilių klientai nupirks, tai jų reikalas, mes nieko neverčiame, mūsų reikalas – pasiūlyti šaunų automobilį. Naujoji gamykla Maranello pastatyta tik elektriniams modeliams padidino „Ferrari” gamybos potencialą iki 20 000 automobilių per metus, tačiau tai nereiškia, kad „Ferrari“ sieks tokių apimčių: tikslas – daugiau uždirbti, o ne daugiau gaminti.
Dabar 51 % „Ferrari“ pardavimų sudaro hibridiniai 296 ir SF90 šeimų modeliai, artimiausiais metais bendra hibridinių ir elektrinių automobilių dalis, aišku, didės, tačiau „Ferrari“ neketina atsisakyti grynai benzininių modelių.