„Volkswagen“ pristato naująjį „Tayron“: įspūdinga erdvė ir aukščiausios klasės technologijos

„Volkswagen“ Europos rinkai pristato naujausią „Tayron“ visureigį, pasižymintį išskirtiniu erdvumu ir aukščiausios klasės komfortu. Vokietijoje, Volfsburge gaminamas penkiavietis arba septynvietis „Tayron“ užima poziciją tarp SUV flagmano „Touareg“ ir universaliojo „Tiguan“.

Jis išsiskiria pažangiomis technologijomis, rafinuota interjero apdaila ir siūloma iš tinklo įkraunama hibridine versija, vien elektriniu režimu galinčia nuvažiuoti 120 kilometrų. Išankstinė prekyba naujuoju modeliu Lietuvoje prasidės šių metų lapkritį.

Išskirtinės savybės ir našumas

Ant naujausios „MQB Evo“ platformos sukurtame „Tayron“ įdiegtos aukščiausio lygio technologijos, įskaitant funkcijas, kurios pirmą kartą buvo pristatytos „Touareg“ modelyje. Tarp svarbiausių: IQ.LIGHT HD matricos priekiniai žibintai, pneumatinės 10 kamerų masažinės sėdynės ir erdvus interjeras su medžio apdailos  elementais, suteikiančiais tikrą prabangos pojūtį.

Itin erdvus 885 litrų tūrio bagažo skyrius gali padidėti net iki 2090 litrų, nulenkus sėdynes, o vos 0.28 pasipriešinimo koeficientas leidžia „Tayron“ suderinti komfortą ir aerodinaminį efektyvumą.

Tayron WP 4

Septyni pavaros pasirinkimai

„Tayron“ pirkėjams siūloma rinktis iš įvairių jėgos agregatų, įskaitant dvi iš tinklo įkraunamas hibridines pavaras (eHybrid), švelnią hibridinę sistemą (eTSI), du benzininius variklius su turbokompresoriais (TSI) ir du dyzelinius variklius su turbokompresoriais (TDI). Šių pavarų galia svyruoja nuo 110 kW (150 AG) iki 200 kW (272 AG), tad kiekvienas išsirinks versiją, geriausiai tinkančią individualiems poreikiams.

Modeliai su 4MOTION visų varančiųjų ratų pavara siūlomi tiek su benzininiais, tiek su dyzeliniais varikliais, o visose versijose montuojama automatinė tiesioginio perjungimo pavarų dėžė (DSG). Iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių elektros režimu nuvažiuojamas atstumas siekia daugiau kaip 120 km, todėl kasdienės kelionės gali būti efektyvios ir ekologiškos. Hibridinių modelių baterijas galima įkrauti iki 11 kW galia kintamosios srovės stotelėse ir iki 50 kW galia nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelėse.

Antras pagal dydį „Volkswagen“ SUV Europoje

4 770 mm ilgio ir 2 791 mm ratų bazės ilgio „Tayron“ yra antras pagal dydį „Volkswagen“ visureigis Europoje, pasižymintis erdviu salonu ir aukščiausios klasės važiavimo patirtimi. Didžiausias galimos tempti priekabos svoris siekia iki 2,5 tonos, todėl „Tayron“ idealiai tinka vilkti didesnius krovinius, pavyzdžiui, valtis, kemperius ar žirgų priekabas.

Tai reiškia, kad šis modelis – puikus pasirinkimas tiems, kurie gyvena aktyvų gyvenimo būdą arba keliauja didelius atstumus.

Trys apdailos lygiai su gausia standartine įranga

Klientai galės rinktis iš trijų „Tayron“ modifikacijų – „Life“, „Elegance“ arba „R-Line“. Kiekviena jų siūlo platų standartinės įrangos asortimentą, kuriame – trijų zonų automatinis oro kondicionierius, 10 spalvų aplinkos apšvietimas, devynios oro pagalvės, vairavimo patirties kontrolė su pasirenkamais važiavimo profiliais, galinės žaliuzės nuo saulės bei skaitmeninė informacijos ir pramogų sistema su navigacija ir belaidžiu „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ ryšiu. Papildomi akcentai – priekiniai LED žibintai su automatine tolimųjų šviesų kontrole, šviečiantys „Volkswagen“ logotipai priekyje ir gale bei skaitmeniniai prietaisai, užtikrinantys modernią vairavimo patirtį.

Platus pagalbinių sistemų spektras

Į standartinę „Tayron“ įrangą taip pat įeina daugybė pagalbinių sistemų, įskaitant adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą (ACC), eismo juostos keitimo („Side Assist“) ir eismo juostos išlaikymo („Lane Assist“) sistemas bei automatinį avarinį stabdymą su pėsčiųjų ir dviratininkų stebėjimo funkcija („Front Assist“). Kitos funkcijos – „Park Assist Plus“, galinio vaizdo kamera, dinaminis kelio ženklų rodymas ir įspėjimo apie išvažiavimą sistema, neleidžianti atidaryti durų, kai iš paskos artėja automobilis, ir įspėjanti tiek garsiniu, tiek regimuoju signalu.

Svarbiausi technologijų akcentai

Papildoma „Tayron“ įranga apima adaptyviąją važiuoklės kontrolę (DCC Pro) su reguliuojamais amortizatoriais, IQ.LIGHT HD matricos priekinius žibintus ir naująjį IDA balso asistentą su „ChatGPT“ integracija. Papildomos įrangos sąraše klientai taip pat ras panoraminį stoglangį, 700 W „Harman Kardon“ garso sistemą ir „ergoActive Plus“ sėdynes su masažo ir vėdinimo funkcijomis. Papildomam patogumui ir saugumui užtikrinti „Travel Assist“ sistema siūlo pagalbinį vairavimą visame greičio diapazone.

Išankstinė prekyba naujuoju „Volkswagen Tayron“ Lietuvoje prasidės jau lapkritį, o pirmieji automobiliai atvyks ankstyvą 2025 m. pavasarį.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version