„Xiaomi SU7“ gaus ekstremalią ‚Ultra‘ versiją, kuria bandys atnaujinti Niurburgringo rekordą

Šių metų kovo mėnesį Kinijos IT milžinė „Xiaomi“ pristatė savo pirmąjį elektromobilį – didelį sedaną SU7 , savo sportiškomis proporcijomis primenantį „Porsche Taycan“. „Xiaomi SU7“ debiutas sukėlė didelį ažiotažą Kinijos rinkoje: vien per pirmąjį šio elektromobilio pardavimų pusvalandį buvo surinkta daugiau kaip 50 000 užsakymų, tačiau iki birželio pabaigos bendrovė klientams išsiuntė tik 30 000 automobilių (CAAM duomenys). Susiduriama su gamybos masto didinimo sunkumais o ir pagamintų automobilių kokybė kelia klausimų. Kaip ten bebūtų, mažai kas abejoja, kad „Xiaomi“ automobilių padalinys greitai įveiks augimo skausmus – laukia naujos premjeros.

„Xiaomi SU7“ gaus ekstremalią ‚Ultra‘ versiją, kuria bandys atnaujinti Niurburgringo rekordą

Pekine vykusiame bįvairių „Xiaomi“ produktų pristatyme, kurį asmeniškai surengė bendrovės įkūrėjas ir generalinis direktorius Lei Jun, kartu su naujųais įrenginiais parodyta ir ekstremali  elektrinio sedano „Xiaomi SU7“ versija.

Renderiuose parodytas monstriškas „Xiaomi SU7 Ultra“ prototipas nebus serijinis modelis, jis kuriamas kaip lenktynių trasų sportinis automobilis, skirtas įvairiems rekordams siekti. neatmetama galimybė, kad prototipo dizainas vėliau bus panaudotas kuriant paprastiems keliams skirtą  „SU7 Ultra“. Tiesa, tikriausiai su ne tokiu monstrišku aerodinaminiu aptaku ir, ko gero, kuklesnėmis techninėmis charakteristikomis. Jo tikimasi sulaukti 2025 m.

„Xiaomi SU7 Ultra Prototype“ išorė ir paskelbti duomenys yra įspūdingi: jame įrengta trijų variklių jėgainė, kurią sudaro du ‚HyperEngine V8s‘ elektros varikliai (kiekvienas iš jų išvysto 578 AG) ir vienas ‚HyperEngine V6s‘ elektros variklis (392 AG), kurių bendra maksimali galia siekia 1548 AG. Xiaomi SU7 Ultra Prototype iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 1,97 sekundės, iki 200 km/val. greičio – per 5,96 sekundės, maksimalus greitis viršys 350 km/val.

„Xiaomi SU7 Ultra Prototype“ išorinės kėbulo plokštės pagamintos iš anglies pluošto, o pažangios aerodinaminės briaunos gali sukurti iki 2145 kg prispaudžiamąją jėgą, numatomas svoris – 1900 kg. Elektros variklių regeneracinė galia kartu su AP Racing stabdžiais turėtų užtikrinti 25 metrų stabdymo kelią nuo 100 km/h. iki visiško sustojimo. 897 voltų akumuliatoriaus talpa nenurodoma, tačiau žinoma, kad jis gaus pažangią šilumos valdymo sistemą, skirtą ekstremalioms apkrovoms.

Ateinantį rudenį „Xiaomi SU7 Ultra Prototype“ bandys tapti greičiausiu keturių durų elektriniu automobiliu Niurburgringo Šiaurės kilpoje ir pagerinti praėjusių metų „Porsche Taycan Turbo GT“ rato įveikimo rekordą – 7 min. 07,551 sek. Skirtumas tik, kad „Porsche Taycan Turbo GT“ yra serijinis kelių modelis, o ne vienkartinis prototipas. Akivaizdu, kad serijinis „Xiaomi SU7 Ultra“ bus kur kas lėtesnis ir vargu ar galės varžytis su „Porsche Taycan Turbo GT“ Niurburgringe, tačiau galbūt „Xiaomi“ ir nustebins – laukiame lenktynių rezultatų.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version