Šį kartą pakeitimai minimalūs, teisingiau būtų juos vadinti tikslesniais nustatymais. Ir tai nenuostabu: po globalaus Panigale V4 atnaujinimo sunku kardinaliai patobulinti bekompromisę sportinę įrangą, todėl šiemet Borgo Panigale meistrai apsiribojo elektronikos reguliavimu. „Ducati Engine Brake Control“ (EBC) Evo 2 gavo naujus kiekvienos pavaros kalibravimus pagal galinio rato apkrovą leidžiančius tiksliau nustatyti stabdymo intensyvumą.
Stabdymas varikliu dabar yra švelnesnis lėtėjimo pradžioje ir stiprėja artėjant prie apekso, sumažinama ratų užsiblokavimo rizika. Traukos kontrolės sistemos darbas taip pat buvo sureguliuotas- jis dar teisingiau valdo sukibimą giliuose nuolydžiuose.Inžinieriai taip pat dirbo su „Ducati Quick Shift“ nustatymais. Sunku įsivaizduoti, ką būtų galima patobulinti etaloniniame greitojo perjungimo jungiklyje, tačiau „Ducati“ tai pavyko: pavarų perjungimas tapo sklandesnis, nepaisant droselio atidarymo kampo ir esamos pavaros.
Visi šie pakeitimai bus 2023 m. Ducati Panigale V4, V4 S ir V4 SP modeliuose. Įdomiausia yratai, kad oficialūs „raudonųjų“ pardavėjai galės „įkelti“ panašią programinę-aparatinę įrangą į 2022 metų motociklus.