Naujasis krosoveris tapo pirmuoju serijiniu čekų markės automobiliu, kurio dizaine atsispindi firminio stiliaus elementai, parodyti koncepcijoje „Vision 7S”.
„Škoda” „Kodiaq” pristatė 2016 m. , o 2021 m. šis krosoveris buvo atnaujintas. Pastaruosius kelis mėnesius gamintojas aktyviai skatino susidomėjimą šiuo modeliu, skelbdamas oficialius eskizus, užuominas ir pirmąją informaciją apie būsimą naujovę ir štai dabar antrosios kartos „Škoda Kodiaq” išslaptinta: visureigio debiutas įvyko internetinio pristatymo formatu.
Kaip jau minėjome, naujos kartos „Škoda Kodiaq” tapo pirmuoju serijiniu čekų markės automobiliu, kurio dizainas atspindi naujojo firminio stiliaus elementus, pademonstruotus „Vision 7S” koncepcijoje. Modelio išorę pakeitė kitokie įlenkimai ant variklio dangčio, pakoreguotos formos optika, taip pat pakoreguotos tūrinės radiatoriaus grotelės, kurias kerta papildoma punktyrinė linija, vizualiai jungianti žibintų juostas.
Naujasis krosoveris turi kitokį priekinį buferį su trapecijos formos centrine oro įsiurbimo anga, taip pat galinį buferį: atšvaitai perkelti žemiau ant masyvios plastikinės perdangos. Gamintojas pakeitė galinių žibintų formą, paversdamas juos segmentiniais, o taip pat pridėjo naują spoilerį. Rašoma, kad naujojo automobilio pasipriešinimo koeficientas yra 0,282.
Keičiantis kartai, „Kodiaq” pailgėjo 61 mm iki 4758 mm, o atstumas tarp ašių išliko toks pat – 2791 mm. Krosoverio plotis ir aukštis, priešingai, sumažėjo: atitinkamai iki 1864 mm (18 mm) ir 1657 mm (4 mm). Bendrovė pažymėjo, kad modelyje padidėjo bagažinės tūris. Dabar penkių vietų versijoje jis yra 910 l (75 l daugiau), o septynių vietų versijoje (už trečiosios eilės) – 340 l (70 l daugiau).
„Antrojo” „Kodiaq” salone įrengtas 10 colių virtualus prietaisų skydelis, kurį papildo projekcinis ekranas. Automobilis turi atskirai įrengtą centrinį jutiklinį informacinės ir pramoginės sistemos ekraną (pradinių versijų įstrižainė yra 10 colių, aukštesnių versijų – 13 colių). Be to, naujasis visureigis turi „sklendžiančias” durų rankenėles (iš vidaus), o automatinės pavarų dėžės perjungimo svirtis iš centrinio tunelio perkelta į dešinę vairo kolonėlės pusę.
Bendrovė taip pat pabrėžė, kad krosoverio salone nėra chromo, o apdailai naudojama tekstilė pagaminta tik iš perdirbto poliesterio arba 40 % natūralios vilnos. Į komplektą tradiciškai įeina ledo gremžtukas ir skėtis. „Škoda” pabrėžia, kad ir jie sukurti „iš ekologiškų medžiagų”.
Naujos kartos „Škoda Kodiaq”, kaip ir naujasis „Volkswagen Tiguan”, yra sukurtas MQB-Evo platformos pagrindu. Čekų krosoveris turi penkias modifikacijas, dvi iš jų – elektrifikuotos. Taigi, visureigis siūlomas su 2,0 litro turbodyzeliniu TDI varikliu, jo galia gali būti lygi 150 arba 193 AG, taip pat su tokio pat tūrio 204 AG benzininiu turbininiu keturračiu TSI. Visos versijos su tradiciniu vidaus degimo varikliu yra sujungtos su septynių laipsnių automatine DSG pavarų dėže; galingesnės dyzelinės ir benzininės versijos turi visų varančiųjų ratų pavarą.
Ketvirtasis variantas – minkštoji hibridinė jėgainė, kurios pagrindą sudaro 1,5 litro TSI benzininis variklis, išvystantis 150 AG pajėgumą ir turintis 48 voltų starterį-generatorių. Šioje versijoje taip pat įrengta 7 DSG, tačiau automobilis varomas (kaip ir „žemesnėje” dyzelinėje versijoje) tik priekiniais ratais.
Dar vienas variantas- PHEV versija, kurios dabartinis „Škoda Kodiaq” neturi. Įkraunamo hibridinio „Kodiaq iV” sistemos pagrindas – tas pats 1,5 l benzininis variklis, kuris veikia kartu su elektros varikliu; bendra galia – 204 AG. Sistemą sudaro 6DSG ir 25,7 kWh akumuliatorius, kurio nuvažiuojamas atstumas vien elektra yra daugiau kaip 100 km.
Antros kartos „Škoda Kodiaq” Europos rinkoje bus pradėtas pardavinėti 2024 m. pradžioje, kainos bus paskelbtos vėliau.