Šiais metais „Ferrari” triumfavo Le Mano lenktynėse – 51 numeriu pažymėto „Ferrari 499P Sport Prototype” ekipažas laimėjo legendinį 24 valandų maratoną. Iš viso „Ferrari” Le Maną yra laimėjusi dešimt kartų, tačiau paskutinė pergalė buvo pasiekta dar 1965 m. Pasirodo, kad ir šias laikais „Ferrari” sugebėjo nuo nulio sukurti pakankamai patikimą ir greitą automobilį, kad iš pirmo bandymo laimėtų lenktynes. Ir tai yra tikras stebuklas. Paprastai kelias iki podiumo Le Mano lenktynėse trunka daug sunkaus inžinierių, bandytojų, mechanikų ir pilotų darbo metų.
„Ferrari” vadovybė nusprendė kuo plačiau pasipelnyti iš naujos pergalės Le Mano lenktynėse ir pradėjo „Sport Prototipi Clienti” programą, pagal kurią ištikimiausi ir turtingiausi bendrovės klientai galės pasivėžinti specialios „Modificata” versijos „Ferrari 499P”. Pati „Ferrari” organizuos važiavimus geriausiuose pasaulio autodromuose, pristatys ten automobilius ir atliks jų techninę priežiūrą, tačiau pats „Ferrari 499P Modificata” automobilis priklausys jį įsigijusiam klientui. Malonumas kainuos tik 5,1 mln. eurų.
Kadangi „Ferrari 499P Modificata” nėra skirtas profesionalioms varžyboms, jam nereikia laikytis griežtų FIA WEC taisyklių (WEC – Pasaulio ištvermės čempionatas, t. y. Pasaulio ištvermės čempionatas, kurio dalis yra kasdienis maratonas Le Mano trasoje). Visų pirma, „Ferrari 499P Modificata” pilotas gali naudoti visų varančiųjų ratų pavarą visame greičio diapazone (lenktyninėje versijoje ji išjungiama važiuojant didesniu nei 190 km/val. greičiu), hibridinė transmisija ir pakaba gavo naujus nustatymus, padidintas aerodinaminės plunksnos efektyvumas. Dėl to paaiškėjo, kad „Ferrari 499P Modificata” vairuoti šiek tiek lengviau ir maloniau nei lenktyninį analogą.
Kadangi „Ferrari 499P Modificata” nėra skirtas profesionalioms varžyboms, nereikia laikytis griežtų FIA WEC taisyklių (WEC – Pasaulio ištvermės čempionatas, t. y. Pasaulio ištvermės čempionatas, kurio dalis yra maratonas Le Mano trasoje). Visų pirma, „Ferrari 499P Modificata” pilotas gali naudoti visų varančiųjų ratų pavarą visame greičio diapazone (lenktyninėje versijoje ji išjungiama važiuojant didesniu nei 190 km/val. greičiu), hibridinė transmisija ir pakaba gavo naujus nustatymus, padidintas aerodinaminės plunksnos efektyvumas. „Ferrari 499P Modificata” vairuoti šiek tiek lengviau ir maloniau nei lenktyninį analogą.
„Ferrari 499P Modificata” jėgainę sudaro už kabinos sumontuotas 3,0 litrų darbo tūrio V6 benzininis variklis su įkrova, kuris sujungtas su lenktynine 7 laipsnių sekvencine pavarų dėže ir suka galinius ratus. Priekinius ratus suka elektros variklis, kuris stabdant veikia kaip generatorius ir maitina traukos akumuliatorių. Didžiausia pastovi bendra jėgainės galia yra 520 kW (707 AG), tačiau paspaudus ant vairo esantį mygtuką „Push to Pass”, galia per septynias sekundes padidėja iki 640 kW (870 AG). Mygtuką „Push to Pass” galima naudoti kelis kartus per sesiją. Tikslus skaičius priklauso nuo trasos pobūdžio ir akumuliatoriaus įkrovimo greičio.
„Ferrari 499P Modificata” kėbulas pagamintas iš anglies pluošto Kabina yra vienvietė, kaip lenktyniniame automobilyje, valdymas ir prietaisai taip pat lenktyniniai. Pakaba yra stūmiklių tipo ant dvigubų svyruoklių išdėstytų ratu. Kompanija „Pirelli” „Ferrari 499P Modificata” sukūrė specialų padangų komplektą, skirtą įvairioms oro sąlygoms. Jos įkaista greičiau nei lenktyninio „Ferrari 499P” padangos ir labiau tinka trumpoms lenktynėms. Priekinės padangos yra 310 mm pločio, o galinės – 340 mm pločio.
„Ferrari 499P Modificata” dinaminės charakteristikos neskelbiamos – jos vargu ar bus geresnės nei geriausių „Ferrari” modelių skirtų keliams, tačiau „Ferrari 499P Modificata” pirkėjas moka 5,1 mln. eurų ne tiek už rodiklius, kiek už galimybę pasijusti Le Mano nugalėtoju ir autentiško lenktyninio automobilio pojūtį posūkiuose. Apie „Ferrari 499P Modificata” gamybos seriją neskelbiama, žinoma tik tiek, kad ji bus ribota.