„Angelelli Effequaranta”: itališkas hibridinis superautomobilis, sukurtas „Ferrari F40” pagrindu

Romoje įsikūrusi bendrovė „Angelelli Automobili” paskelbė apie superautomobilį „Effequaranta”, kuris yra tarsi legendinio „Ferrari F40” reinkarnacija. Techninė „Angelelli Effequaranta” įranga bus pasiskolinta iš šiuolaikinio „Ferrari SF90 Stradale”.

Angelelli Automobili 2017 m. įkūrė italų inžinierius, dizaineris ir verslininkas Davide Angelelli, kuris, jo paties žodžiais tariant, turi daug patirties kuriant aukštųjų technologijų komponentus automobilių ir kosmoso pramonei. Beje besidomintiems automobilių pramonės naujienomis ji jau pažįstama iš projekto Hintegrale-ralio legendos Lancia Delta S4 šiuolaikinės replikos.

Per savo trumpą istoriją „Angelelli Automobili” pasauliui parodė visą aibę išskirtinių sportinių ir superautomobilių, tačiau visi jie iki šiol egzistuoja tik vizualizacijų pavidalu. Minėtas 2022 m. paskelbtas projektas „Hintegrale” dar netapo serijiniu ir nežinia, kada juo taps. Tuo tarpu paskutinė iš paskelbtų naujovių – „Angelelli Effequaranta” – turėtų būti išsiųsta klientams, kurie ją užsisakė šių metų rugpjūtį. Skelbiama, kad šio modelio tiražas bus 25 egzemplioriai, kaina dar nepaskelbta.

„Angelelli Effequaranta” iš esmės yra „Ferrari SF90 Stradale” serijinio hibridinio superautomobilio nuodugnaus tiuningo rezultatas. Ių kilmingo donoro paimtas jėgos agregatas (benzininis V8 ir trys elektros varikliai) ir kai kurios važiuoklės dalys, o kėbulas yra visiškai naujas, pagamintas iš anglies pluošto, aliuminio ir titano kompozito. Teigiama, kad kėbulo dizainą įkvėpė  vienas geriausių devintojo dešimtmečio superautomobilių – „Ferrari F40”.

"Angelelli Effequaranta": itališkas hibridinis superautomobilis, sukurtas "Ferrari F40" pagrindu

„Effequaranta” gana laisvai cituoja istorinį prototipą. Su tikru F40 jį sieja nedaug bendrų stilistinių elementų (pvz., oro kanalai ant laivagalio, antsparnio forma ir išmetimo vamzdžių forma). Teigiama, kad Davide Angelelli ir jo komanda norėjo perteikti F40 dvasią, o ne formą. Ar jiems pavyko, ar ne, te sprendžia potencialūs klientai. Effequaranta interjeras struktūriškai toks pat kaip ir originaliojo Ferrari SF90 Stradale, tačiau jo apdaila yra labiau raižyta, atsirado naujas prietaisų skydelis ir nauji klavišai virš centrinio tunelio.

Norintys įsigyti „Angelelli Effequaranta” galės rinktis iš dviejų versijų, skirtų paprastiems keliams  (Speciale ir Sport) ir dviejų versijų skirtų lenktynių trekams (XX ir XX Racing). Traeko versijos turi patobulintą aerodinaminį aptaką ir papildomus oro kanalus ant kėbulo, hibridinės jėgainės galia padidinta nuo 1000 iki 1150 AG. Keliams skirtos versijos pirmąją „šimtuką” įveiks per 2,1 s, didžiausias greitis – daugiau kaip 360 km/val. Priklausomai nuo modifikacijos, kėbulo masė – 1300-1350 kg, t. y. maždaug dviem centneriais mažiau nei „Ferrari SF90 Stradale”.

"Angelelli Effequaranta": itališkas hibridinis superautomobilis, sukurtas "Ferrari F40" pagrindu

Norėtume pridurti, kad pati „Ferrari” šiuo metu kuria naują flagmaną, kuris bus 288 GTO, F40, F50, „Enzo” ir „LaFerrari” įpėdinis.

 

 

Pasidalink