„Drako Dragon” debiutavo kaip galingiausias ir greičiausias pasaulyje visureigis

Jauna amerikiečių bendrovė iš Silicio slėnio „Drako Motors” pasirinko Los Andželo automobilių parodą savo antrajam modeliui – superautomobiliui „Dragon” su varstomomis durimis ir 2 028 AG elektrine jėgaine pristatyti. „Drako Dragon” bus pradėtas gaminti 2026 m., tačiau jau dabar priimami užsakymai. Kainos prasideda nuo 290 000 JAV dolerių.

Drako Dragon

„Drako Motors” įkūrė verslininkai Deanas Drako ir Shivas Sikandas. Jų pirmasis 2019 m.  pagamintas nedidelės serijos (25 vnt.) modelis – elektrinis supersedanas GTE su „Fisker Karma” kėbulu, kurį „patobulino” Turine įsikūrusi „GranStudio”. Automobiliuose sumontuotas keturių variklių jėgos agregatas, kurio bendra galia siekia 1217 AG. Kaina „tik” 1,25 mln. dolerių. Antrasis „Drako” modelis – krosoveris „Dragon” – yra daug pigesnis, tačiau, kad ir ką tai reikštų, jis pristatomas kaip itin prabangus produktas.

Drako Dragon

„Drako Dragon” bendras ilgis – 5055 mm, plotis – 2057 mm, o aukštis – 1600 mm (standartinė pakabos padėtis). Išsamesnės informacijos apie platformą nėra, iš nuotraukų matyti tik tai, kad akumuliatorius yra kėbulo grindyse, o kaip pakabos elastiniai elementai naudojami pneumatiniai statramsčiai. Važiuojant standartiniu, universaliu „Cruise” režimu, prošvaisa yra 213 mm, važiuojant asfaltuotu „Tarmac” keliu – 163 mm, o važiuojant „Overland” bekelės režimu – 315 mm.

Drako Dragon

„Dragon” kėbulas pagamintas tik iš anglies pluošto – dėl jo atsisakyta centrinių statramsčių. Krosoveris turi įspūdingas plačias duris pro kurias patenkama į erdvų penkių vietų saloną. Deklaruojama „Dragon” bendroji masė yra 2254 kg.

Interjeras būdingas šiuolaikiniams krosoveriams, tačiau jo apdaila tikrai nesudaro „hiperluxusinio” įspūdžio, veikiau ne pats rafinuočiausias, greičiau įprastas premium klasės amerikietiško automobilio salonas. Lakoniškas priekinis skydelis yra sukonfigūruotas pakeičiantiems išorinius veidrodėlius šoniniams ekranams įrengti tačiau bendrovė yra pasirengusi vietoj ekranų pasiūlyti įprastus veidrodėlius (kas tokiu atveju bus vietoj šoninių ekranų, neaišku).

Priekinio skydelio centrą užima 17,1 colio multimedijų ekranas su „Drako DriveOS” operacine sistema, kurioje „paslėpti” visi pagrindiniai automobilio nustatymai. Priekiniame skydelyje nėra jokių fizinių mygtukų. Daugialypės terpės ekrano rėmelis yra storas ir blizgus, tarsi nebrangaus kompiuterio monitoriaus, tačiau daugiafunkcinis vairas yra labai grakštus ir kiek primena „Lotus Eletre”.

„Drako Dragon” turi keturis elektros variklius (po vieną prie kiekvieno rato), kurių bendra galia – 2028 AG. Iki 96,56 km/h per valandą ( 60 mylių ) įsibėgėja per 1,9 sekundės, ketvirtį mylios įveikia per 9 sekundes, o maksimalus greitis viršija 322 km/h. Tokių galingų serijinių krosoverių rinkoje dar nėra: „Tesla Model X Plaid” gali pasiūlyti „tik” 1020 AG, „Lotus Eletre R” – 918 AG, o „Aehra” visureigis – apie 800 AG. Tačiau galbūt iki 2026 m., kai bus pradėta „Drako Dragon” gamyba, atsiras jo vertų konkurentų.

Drako Dragon

„Drako Dragon” akumuliatoriaus talpa nenurodyta. Nurodoma, kad vienu įkrovimu bus galima nuvažiuoti 420 mylių (676 km) pagal EPA ciklą. Didžiausias įkrovimo pajėgumas – 500 kW, todėl akumuliatorių iki 80 % galima įkrauti vos per 10 minučių. Standartiniai padangų dydžiai – 285/30 R 23 priekyje ir 325/30 R 23 gale. Stabdžiai pagaminti iš  anglies keramikos, su 420 mm skersmens diskais priekyje (10 stūmoklių suportai) ir 410 mm skersmens diskais gale (6 stūmoklių suportai).

Drako Dragon

„Drako Motors” nori pagaminti 5 000 „Dragon” krosoverių per metus, tačiau debiutinė „First Edition” partija bus tik 99 vienetai, todėl norint užsisakyti tokį automobilį teks sumokėti 5 000 JAV dolerių užstatą ir laukti kvietimo užbaigti sandorį.

Gamintojo nuotr.

ŽYMĖ:
Pasidalink