Prieš Didžiosios Britanijos greičio festivalį Gudvude italų kompanija „Ferrari” išslaptino dar vieną projektą iš išskirtinės „One-Off” programos – 2020 m. „Ferrari 488 GT3 Evo” pagrindu sukurtą treko superautomobilį KC23. Šiam automobiliui sukurtas visiškai originalus kėbulas su judančiais aerodinaminiais elementais ir nuimamu antsparniu.
Programa „One-Off” skirta ištikimiausiems ir turtingiausiems „Ferrari” klientams. Pagal šią programą jau pagaminta dešimtys unikalių modelių, deja, ne visi jie buvo parodyti visuomenei. Neįvardytas „Ferrari KC23” klientas sutiko nusiųsti savo automobilį į Gudvudo greičio festivalį, kuris tampa svarbiausiu sportinių automobilių gamintojų metų renginiu.
„Ferrari KC23” buvo kuriamas daugiau nei trejus metus, jo pagrindas – „Ferrari 488 GT3 Evo 2020” važiuoklė ir transmisija, tačiau kėbulas visiškai naujas. Flavio Manzoni vadovaujami „Ferrari” dizaineriai stengėsi numatyti netolimos ateities lenktyninių modelių estetiką. Jei originalus „Ferrari 488 GT3 Evo 2020” turi grynai funkcinį ir gana agresyviai atrodantį aerodinaminį aptaką, tai KC23 kėbulas sukurtas atsižvelgiant į estetines „Ferrari” vertybes, t. y. atrodo kaip tikras meno kūrinys. Kad būtų išlaikytos reikiamos aerodinaminės charakteristikos jo šonuose turėjo būti įrengti judantys aerodinaminiai elementai: už priekinių ratų arkų atsidarančios sklendės didina prispaudžiamąją jėgą, o priešais galinių ratų arkas esančios sklendės aprūpina variklį reikiamu oro kiekiu.
Standartiškai gale sumontuotas elegantiškas spoileris, tačiau norint važinėti treke, reikia sumontuoti nuimamą fiksuotą sparną. Net ratų dizainas buvo sukurtas atsižvelgiant į dvi automobilio konfigūracijas: 18 colių ratai, skirti važiuoti treke ir unikalūs dvispalviai ratai, pavaizduoti nuotraukose, kurių skersmuo 21 colio priekyje ir 22 colių gale, skirti statiškam ir ramiam važiavimui.
Elegantiškas kėbulas turi minimalias aštrias briaunas ir atrodo pagamintas iš vieno metalo gabalo, o tai pabrėžia keturių sluoksnių „Gold Mercury” metalo spalvos dažai su skysto lydinio efektu. Visiškai naujas įstiklinimas sukuria lėktuvo kabinos gaubto efektą. Apšvietimas taip pat visiškai naujas. Galinių žibintų forma pasiskolinta iš virtualaus automobilio „Ferrari Vision Gran Turismo”. Vietoj tradicinių išorinių veidrodėlių naudojamos kameros. Treko automobilio bruožus „Ferrari KC23” suteikia išvystytas priekinis spliteris, išpuoselėti slenksčiai ir sudėtingas galinis difuzorius.
Interjeras iš esmės toks pat kaip ir originaliojo 2020 m. „Ferrari 488 GT3 Evo”, tačiau pridėta keletas naujų elementų, įskaitant erdvinio vaizdo ekranus ir keleivio sėdynę. Giljotinos tipo durys primena „LaFerrari” modelio duris.
„Ferrari KC23” specifikacijos neskelbiamos, žinoma tik tiek, kad donorinis „Ferrari 488 GT3 Evo 2020” 3,9 litro darbo tūrio biturbo V8 variklis išvysto maksimalią 600 AG ir 700 Nm galią.
„Ferrari KC23”, kaip ir kitų vienkartinių projektų, kaina neatskleidžiama, tačiau aišku, kad ji siekia milijonus eurų.