„Hennessey Venom F5 Revolution Roadster”: apnuogintas anglies pluoštas ir patobulintas valdymas

„Revolution Roadster” yra ketvirtasis „Hennessey Special Vehicles” padalinio „Hennessey Performance” „Venom F5” serijos modelis. Revolution Roadster visų pirma skirtas lenktynių trasoms, tačiau juo galima važinėti ir viešaisiais keliais.

Vidutinio galingumo superautomobilis „Venom F5” yra „Hennessey Special Vehicles” specialistų inžinerinės kūrybos viršūnė, nors padalinio planuose yra ir daugiau įspūdingų projektų. Serijinė „Venom F5” versija debiutavo 2020 m. (prototipas buvo parodytas 2017 m.), „Venom” išvertus iš anglų kalbos reiškia „nuodai”, o indeksas F5 reiškia Fujitos skalę pagal kurią vertinamas tornadų pavojingumo laipsnis: F5 lygis laikomas katastrofišku, kai vėjo greitis siekia 419-512 km/val. Deklaruojamas maksimalus „Venom F5” greitis yra 534 km/h, tačiau praktiškai jis niekada nebuvo pasiektas, bet tai netrukdo superautomobiliui turėti puikią paklausą tarp automobilių kolekcininkų.

2022 m. rugpjūtį „Venom F5” gavo „Roadster” versiją su nuimamu anglies pluošto stogu, 2023 m. sausį buvo pristatyta lengva trekui skirta kupė versija su prierašu „Revolution”, o dabar gamą papildė atvira „Revolution Roadster” versija. Visų versijų variklis tas pats – 6,6 l „Hennessey V8 Fury” su dviem turbokompresoriais ir didžiausia 1842 AG ir 1617 Nm, tačiau „Revolution” versijose jis turi specialų kalibravimą, orientuotą į važiavimą lenktynių trasoje. Pavarų dėžė yra 7 laipsnių vienos sankabos robotas, visa galia perduodama galiniams ratams.

Reguliuojama „Venom F5 Revolution Roadster” pakaba su dvigubais svyruokliais ir aerodinaminis aptakas taip pat optimizuotas važiavimui lenktynių trasoje: priekyje patobulintas skirstytuvas ir šoniniai sparnai, gale – rankiniu būdu reguliuojamas fiksuotas sparnas, o iš permatomo variklio dangčio (pagaminto iš grūdinto stiklo) išeina centrinė oro įsiurbimo anga. Nuimamas roadsterio anglies pluošto stogas sveria tik 8 kg, jį reikia nuimti ir (arba) sumontuoti rankiniu būdu, o išmontuotą stogą reikia laikyti garaže – automobilyje jam vietos nėra.

Labiausiai pastebimas „Venom F5 Revolution Roadster” skirtumas nuo panašaus „Venom F5 Revolution” kupė, kaip bebūtų keista, yra ne nuimamas stogas, o dažų nebuvimas: visa išorė pagaminta iš lakuoto anglies pluošto, todėl galima gėrėtis meistriškai rankomis išaustais pluoštais – tik kontūrai paryškinti plonomis geltonomis juostelėmis. Interjeras taip pat dekoruotas daugiausia apnuogintu anglies pluoštu, o borto kompiuterio meniu papildytas lenktyninių automobilių telemetrija.

„Hennessey Venom F5 Revolution Roadster” dinaminės savybės neskelbiamos. Kaina- nuo 3 mln. dolerių. Bus pagaminti tik 12 egzempliorių. Visi jie jau parduoti.

Pasidalink