„Ducati“ ir toliau bando savo pirmąjį elektrinį motociklą, iki šiol žinomą kaip V21L. Motocklo tobulinimo darbai dar nebaigti, tačiau italai atskleidė pagrindines jo charakteristikas. Elektros variklis išvysto 148 AG ir 140 Nm. Siekiant užtikrinti pastovią maksimalią galią variklis ir akumuliatorius aušinami skysčiu. Vienoje greičiausių „MotoGP“ Mugello trasoje „Ducati V21L“ bandytojai išspaudė 275 km/val. 110 kg. sveriančios baterijos talpa 18 kWh. Joje 1152 cilindrinės celės. Apie galios rezervą nepranešama. Motociklas sukurtas trasai tad „civiliniai” režimai gamintojams kol kas nesvarbūs.
Motociklo masė – 225 kilogramai. Gamyboje plačiai naudojamas anglies pluoštas. Motocikle montuojama Ohlins pakaba ir Brembo stabdžiai. Kadangi motocikle nėra pavarų dėžės, vairo kairėje yra antroji stabdžių svirtis, dėl kurios pilotai turės radikaliai pakeisti savo refleksus. Nuo kitų metų „Ducati“ bus vienintelis FIM MotoE elektrinių pasaulio čempionatų serijos tiekėjas. Varžyboms bus tiekiamas būtent V21L modelis. Vėliau italų kompanija pristatys ir plento elektrinį motociklą.
Konkurencija šiame segmente auga. Kiek anksčiau britų kompanija „White Motorcycle Concepts“ atskleidė savo WMC250EV projekto detales. Tai bus greičiausias pasaulyje elektrinis motociklas. Preliminariais skaičiavimais, jo maksimalus greitis viršys 400 km/h.