„Lamborghini” pristatė SC63: hibridinį lenktynių prototipą

„Automobili Lamborghini” automobilių sporto padaliniui ši diena labai įdomi. Šiandien Gudvudo greičio festivalyje buvo pristatytas pirmasis „Lamborghini Squadra Corse” hibridinis ištvermės lenktynių prototipas SC63.

Kartu su „Automobili Lamborghini” pirmininku ir generaliniu direktoriumi Stephanu Winkelmannu, vyriausiuoju technikos direktoriumi Rouvenu Mohru ir automobilių sporto skyriaus vadovu Giorgio Sanna scenoje pasirodė specialūs svečiai: Tarptautinės automobilių sporto asociacijos (IMSA) prezidentas Johnas Doonanas ir Andrea Piccini, „Lamborghini” partnerės Italijos lenktynių komandos „Iron Lynx” įkūrėjas ir komandos vadovas kartu su komandos savininke „DC Racing Solutions Ltd.” įkūrėja Deborah Mayer. Nuo 2024 m. vienas iš automobilių dalyvaus FIA pasaulio ištvermės čempionato „Hypercar” klasės lenktynėse, įskaitant 24 valandų Le Mano lenktynes, o antrasis – IMSA Šiaurės Amerikos ištvermės čempionato ištvermės taurės GTP klasės lenktynėse, apimančiose 24 valandų Deitonos ir 12 valandų Sebringo lenktynes.

Prie „Lamborghini” VIP salono, kuriame savaitgalį apsilankys daugiau kaip 350 „Lamborghini” savininkų ir svečių, taip pat demonstruojami naujieji „Lamborghini Revuelto” ir „Huracán Sterrato”.

SC63 turi visiškai naują 3,8 l dviejų turbokompresorių V8 variklį, kurį „Lamborghini” inžinieriai sukūrė specialiai lenktynių programai. Variklis yra „šaltosios V” konfigūracijos, t. y. turbinos sumontuotos už variklio vidurio kampo, todėl jas lengviau aušinti ir aptarnauti. Be to, „šaltosios V” formos sprendimas sumažina masę ir optimizuoja automobilio svorio centrą.

Variklio ir hibridinės sistemos, kuri yra standartinė LMDh kategorijos automobiliuose, galia pagal reglamentą ribojama iki 500 kW (680 CV). Jėgos agregatą valdo „Bosch” elektroninis valdymo blokas. LMDh taisyklių rinkinyje nurodyta standartinė pavarų dėžė, akumuliatorius ir variklio generatoriaus blokas (MGU), o tai padeda sumažinti prototipo kūrimo išlaidas.

Nežiūrint to „Lamborghini” inžinieriai galėjo daryti įtaką visiems automobilio aspektams. Nors pavarų dėžė yra standartinė visuose LMDh automobiliuose, ją vis tiek galima laisvai pritaikyti pagal markės reikalavimus, įskaitant pavarų santykių parinkimą ir mechaninio diferencialo slydimą.

Kėbulą suprojektavo „Lamborghini” „Centro Stile” dizaino skyrius kartu su lenktynių dizaino komanda. Visame automobilyje labai ryškūs markės stiliaus akcentai, įskaitant ikoninius y formos žibintus priekyje ir gale. Pats monokokas sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su savos srities ekspertais kompanija „Ligier”. Kitas svarbus tobulinimo aspektas – stabdžių sistema, kuri turi užtikrinti aukščiausio lygio veikimą ir patikimumą bet kokiomis sąlygomis. Ištvermės lenktynėse stabdžiams tenka didelis krūvis, todėl pirmiausia siekta rasti kompromisą tarp svorio ir patvarumo, efektyvaus aušinimo, taip pat sistemos, pritaikytos skirtingiems vairavimo stiliams.

Automobilio aušinimo išdėstymas nulėmė didžiąją dalį inžinerijos ir dizaino. Pavyzdžiui, oro įsiurbimo angos į šoninius statramsčius, esančius už pilotų kabinos, buvo kelis kartus kperdaromos kol buvo priimtas galutinis sprendimas. Komanda įtraukė aštuonis skirtingus radiatorius, įskaitant du tarpinius aušintuvus, pavarų dėžės radiatorių, oro kondicionieriaus kondensatorių, energijos atgavimo sistemos (ERS) radiatorių, energijos kaupimo sistemos (ESS) radiatorių ir du vandens radiatorius.

//

ŽYMĖ:
Pasidalink