„Dacia“ paskelbė „Jogger Hybrid 140“ kainas ir naujojo 2024 metų modelių „Sandero“, „Sandero Stepway“ ir „Jogger“ kainoraštį.
Pristačius „Jogger“, „Dacia“ gali pasigirti vienu prieinamiausių ir universaliausių septynviečių šeimos automobilių. Jame dera universalo ilgis, furgono erdvumas ir visureigio savybės.
Tvirtas ir sportiškas, jis užtikrina puikų komforto lygį visiems keleiviams, net ir suaugusiesiems, sėdintiems trečioje eilėje.
Visiškai naujas hibridinis modelis pasižymi visais originaliojo „Jogger“ privalumais, neprarasdamas nei bagažinės talpos, nei erdvumo. Įrodymas, kad „Dacia Jogger“ yra universalus automobilis, – jis nuo pat pradžių buvo sukurtas taip, kad jame būtų galima montuoti traukos bateriją, naudojamą su hibridiniais varikliais. Ji sumontuota po grindų skydeliu, atsarginio rato vietoje, panašiai kaip ir suskystintų dujų bakas modeliuose su ECO-G 100 varikliu.
„Dacia“ paskelbė „Jogger Hybrid 140“ kainas Lenkijoje ir šį automobilį jau galima užsisakyti. Jis atvyks į salonus antroje gegužės mėn. pusėje.
Paskelbusi „Jogger Hybrid 140“ kainas, „Dacia“ pateikė savo naujojo geriausių modelių – „Sandero“, „Sandero Stepway“ ir „Jogger“, kuriuose sumontuota pagal 2-ą bendrąjį saugos reglamentą (toliau – GSR2) privaloma įranga – asortimento kainoraštį.
2-AS BENDRASIS SAUGOS REGLAMENTAS
Tai naujas bendrasis saugos reglamentas, kuriuo atnaujinti transporto priemonių saugos reikalavimai Europos Sąjungoje. GSR2 skirtas gerinti visų eismo dalyvio, įskaitant pėsčiuosius ir dviratininkus, saugą.
Dėl šio reglamento pakeitimų 2024 m. liepos mėn. tam tikra saugos įranga taps privaloma. Visose 2024 metų modelių asortimento „Sandero“, „Sandero Stepway“ ir „Jogger“ versijose bus šios sistemos:
- kelio ženklų atpažinimo ir greičio viršijimo įspėjimo sistema;
- įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW) sistema;
- eismo juostos laikymosi pagalbos (LKA) sistema;
- aktyvi avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų, dviratininkų ir dviračių aptikimu (AEBS);
- vairuotojo nuovargio kontrolės sistema (UTA);
- šviesos ir lietaus jutikliai (automatinės artimosios šviesos ir priekinio stiklo valytuvai).
„Dacia Jogger Hybrid 140“ kainos ir naujojo 2024 metų modelių – „Sandero“, „Sandero Stepway“ ir „Jogger“ – asortimento kainoraštis.
KAINOS – JOGGER MY2024 IR HYBRID 140
KOMPLEKTACIJA | VARIKLIS | 5 vietų | 7 vietų |
„Essential“ | ECO-G 100 | 16 990 € | 17 890 € |
„Expression“ | ECO-G 100 | 18 490 € | 19 290 € |
TCe 110 | 18 890 € | 19 790 € | |
HYBRID 140 | 23 490 € | 24 390 € | |
„Extreme“ | ECO-G 100 | 19 490 € | 20 390 € |
TCe 110 | 19 990 € | 20 890 € | |
HYBRID 140 | 24 590 € | 25 490 € |
*kainos nurodomos su 21% PVM
KAINOS – SANDERO MY2024 IR SANDERO STEPWAY 2024
Expression | STEPWAY Essential | STEPWAY Expression | STEPWAY Extreme | |
TCe 90 | 13 890 € | 14 590 € | 15 690 € | |
ECO-G 100 | 14 490 € | 15 290 € | 16 290 € | 17 290 € |
TCe 90 CVT | 17 290 € | 18 290 € | ||
TCe 110 | 17 690 € |
*kainos nurodomos su 21% PVM
Grupėje išbandyta ir patikrinta technologija
Sukūrus tikrus daugiarūšius hibridinius variklius, o ne tik tradicinius vidaus degimo variklius su elektrinėmis galimybėmis, „Jogger HYBRID 140“ garantuoja:
- elektrinį paleidimą kiekvieną kartą;
- malonumą važiuoti bet kokiomis sąlygomis dėl didesnio elektrinio variklio varomojo pajėgumo, net ir greitėjant;
- puikų degalų naudojimo efektyvumą dėl automatinės pavarų dėžės funkcijos kartu su pavarų dėže be sankabos;
- efektyvų regeneracinį stabdymą ir didelę baterijos įkrovimo talpą.
Siūlomi sprendimai – tai „Renault“ grupės žinių ir patirties „Formulės-1“ varžybose ir elektromobilių srityje rezultatas.
Dėl šių savybių „Jogger HYBRID 140“ iki 80 proc. laiko miesto keliuose gali važiuoti visiškai elektriniu režimu, o tai leidžia sutaupyti 40 proc. degalų, palyginti su analogišku benzininiu varikliu mieste važiuojant panašiu stiliumi.
Lėtėjimo ir stabdymo metu išgaunamą kinetinę energiją galima pavesti elektros energija baterijai įkrauti.
Bateriją taip pat galima įkrauti naudojant vidaus degimo variklį. Taikomi algoritmai užtikrina, kad būtų įkraunama, pavyzdžiui, važiuojant greitkeliu optimaliausiu greičiu, t. y. tokiu greičiu, kad, suvartojus tam tikrą kuro kiekį, pasigamintų daugiausia kW.
Tai leidžia kuo geriau panaudoti generuojamą energiją, kad baterija būtų įkraunama, kai generuojama energija viršija reikiamą poreikį.
Tuomet energijos perteklių galima naudoti siekiant sumažinti vidaus degimo varikliui smarkiai greitėjant tenkantį krūvį arba užtikrinti važiavimą visiškai elektriniu varikliu, kai pasirinktas maršrutas driekiasi per miesto zonas.
Tikslus jautrumas dėl naujoviškos pavarų dėžės
Kartu su vidaus degimo ir elektros variklio deriniu be sankabos veikianti pavarų dėžė užtikrina visiškai elektrinį variklio paleidimą. Ji gerokai sumažina įsibėgėjimo tarpus perjungiant pavaras, taip padidindama vairavimo komfortą ir našumą greitėjant.