Pagani Imola Roadster: galingesnis, elegantiškesnis ir brangesnis

Italijos bendrovė „Pagani Automobili” pristatė dar vieną riboto tiražo projektą – superautomobilį be stogo „Imola Roadster” su 850 AG V12 varikliu. Bus pagaminti tik 8 šio automobilio egzemplioriai.

Pagani „Imola” kupė debiutavo dar 2020 m. vasarį ir iš pirmo žvilgsnio šiek tiek keista, kad to paties pavadinimo rodsteris pasirodė po tokios ilgos pertraukos, tačiau faktas tas, kad atvirai versijai Pagani turėjo perprojektuoti automobilio kėbulą, o tai pareikalavo ilgų aerodinaminių tyrimų. Pagani gamina labai nedaug automobilių, prie jų ir taip didžiulė eilė todėl italų kompanija, matyt, nesiruošė skubėti.

Pagani Imola Roadster: galingesnis, elegantiškesnis ir brangesnis nei originalus kupė

Originalus „Imola Coupe” yra tarsi labiau į vairuotoją orientuota „Huayra” versija, pirmiausia skirta lenktynių trasai, tačiau sertifikuota naudoti ir viešuosiuose keliuose. Pagrindinis „Imola” ir „Huayra” skirtumas buvo pertvarkytas kėbulas su efektyvesne aerodinamine plunksna, dėl to šiek tiek nukentėjo skulptūriška „Huayra” išvaizda, tačiau dinaminės savybės buvo puikios.

Pagani Imola Roadster: galingesnis, elegantiškesnis ir brangesnis nei originalus kupė

„Imola Roadster” modelyje „Pagani” pavyko nuostabiai suderinti juvelyrinę „Huayra” eleganciją ir efektyvią aerodinamiką: palyginti su „Imola Coupe”, kėbulas yra aptakesnis, visiškai perdaryti šonai, pakoreguota priekinės ir galinės dalies forma, perdarytas variklio dangtis ir už kabinos esantys gaubtai. Daug darbo įdėta į vidinę aerodinamiką. Siekta tinkamai užtikrinti galingesnio variklio ir stabdžių aušinimą. Pagani tvirtina, kad važiuojant 280 km/h greičiu, „Imola Roadster” aerodinaminis apdaras sukuria 600 kg prispaudžiamosios jėgos. Šoninę perkrovą, siekiančią iki 2,2 g, taip pat didžiąja dalimi užtikrina aerodinamika.

Pagani Imola Roadster: galingesnis, elegantiškesnis ir brangesnis nei originalus kupė

„Pagani Imola Roadster” sveria 1260 kg – vos 14 kg daugiau nei kupė. Kėbulo pagrindą sudaro monokokas, pagamintas iš „Carbo-Titanium HP62-G2” ir „Carbo-Triax HP62” kompozitų, o itin lengvi „Acquarello Light” dažai sumažino automobilio svorį dar 5 kg, neprarandant apsauginių savybių ir spalvų gylio. Pakaba visais ratais spyruokliuojanti ant dvigubų aliumininių svyruoklių su elektroniniu būdu valdomais adaptyviaisiais amortizatoriais. Anglies keramikos stabdžius tiekia „Brembo”, priekinio disko dydis 398×36 mm (6 stūmoklių suportai), galinio disko dydis 380×34 mm (4 stūmoklių suportai). Ant ažūrinių kaltinių ratlankių montuojamos „Pirelli P Zero Trofeo RS” 265/30 R 20 padangos priekyje ir 355/25 R 21 padangos gale.

Pagani Imola Roadster: galingesnis, elegantiškesnis ir brangesnis nei originalus kupėRodsterio 6,0 l „Mercedes-AMG V12” biturbo variklio galia padidinta nuo 827 iki 850 AG, o didžiausias sukimo momentas nepakito – 1 100 Nm. Visa galia galiniams ratams perduodama per 7 laipsnių „Xtrac” vienos sankabos robotizuotą pavarų dėžę ir elektromechaninį diferencialą. Didžiausias superautomobilio greitis ribojamas iki 350 km/val.

Visi aštuoni planuojami „Pagani Imola Roadster” egzemplioriai tikriausiai jau parduoti. Kaina neskelbiama, tačiau ji tikrai didesnė nei kupė, kurio kiekvienas egzempliorius užsakovui kainavo apie 5 mln. eurų.

ŽYMĖ:
Pasidalink