Greičio festivaliui Gudvude „Aston Martin” parengė dar vieną mažos serijos naujieną – „Valour” kupė su 715 AG biturbo V12 varikliu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri visą galią galiniams ratams perduoda per savaime užsiblokuojantį diferencialą.
Šiandien mažai kas siūlo V12 su mechanine pavarų dėže, todėl Aston Martin Valour, kuris bus pagamintas 110 egzempliorių tiražu ir skirtas šiemet švenčiamam 110-ajam kompanijos jubiliejui, sulaukia papildomo dėmesio. Valour išvertus iš anglų kalbos reiškia „valingas” arba „ryžtas”. Naujovės pagrindą sudaro pernai pristatytas „Aston Martin V12 Vantage” kupė (beje, taip pat riboto 333 vnt. tiražo ), tačiau kėbulas yra radikaliai perdarytas pagal 2020 m. „Aston Martin Victor” projekto dvasią, kuris savo ruožtu yra „One 77” modelio konversija ir stilistiškai rimuojasi su septintojo dešimtmečio viduryje sukurtu „Aston Martin V8 Vantage” – iš čia ir apvalūs priekiniai žibintai bei gana aštrios briaunos. Naujasis automobilis beveik visas pagamintas iš anglies pluošto, o kėbulo standumui padidinti „Valour” gavo porą papildomų statramsčių.
Palyginti su originaliu „Aston Martin V12 Vantage” 5,2 l benzininiu biturbo V12 varikliu, „Valour” modelyje jo galia padidėjo nuo 700 iki 715 AG, o didžiausias sukimo momentas nepakito – 753 Nm. Kad vairuotojas pajustų natūralesnį, analoginį didžiulės galios valdymo pojūtį 8 pavarų ZF automatinę pavarų dėžę pakeitė 6 pavarų mechaninė pavarų dėžė su masyvia pavarų perjungimo svirtimi ir klasikiniu mechaniniu savaiminiu užblokavimu. Žinoma, yra ir vairavimo elektronika su trimis standartiniais darbo režimais – „Sport”, „Sport+” ir „Track”.
„Valour” turi iš naujo suderintą važiuoklę su adaptyviais amortizatoriais ir galingus anglies keramikos stabdžius: priekinio disko skersmuo 410 mm (6 stūmoklių suportai), galinio disko skersmuo 360 mm (4 stūmoklių suportai). Ant ažūrinių 21 colio ratlankių montuojamos „Michelin Pilot Sport S 5” padangos: priekyje – 275/35 R 21, o gale – 325/30 R 21. Valour dinaminės charakteristikos neskelbiamos.
„Valour” interjero architektūra iš esmės tokia pati kaip ir „Aston Martin V12 Vantage”, tačiau yra ir daug unikalių elementų: pakeistos durų kortelės, prietaisų skydelis, ortakiai ir centrinis tunelis, kurio forma optimizuota taip, kad būtų pritaikyta mechaninei pavarų dėžei. Galima rinktis iš kelių sėdynių variantų ir didžiulės apdailos medžiagų paletės.
Minimali „Aston Martin Valour” kaina – mažiausiai 1 mln. svarų sterlingų, o pagal Aston Martin personalizavimo programą kaina gali padidėti iki 1,5 mln. svarų sterlingų. Užsakyti automobiliai bus pradėti tiekti ketvirtąjį šių metų ketvirtį.