Išslaptintas „Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis: „12 Cilindri”

Nežiūrint į tai, kad masiniai gamintojai skuba įžengti į „žaliąją“ erą, sportinių automobilių gamintojai neskuba atsisakyti galingų vidaus degimo variklių, nors ir turi kai ką paaukoti. „Ferrari” pristatė savo naująjį superautomobilį, kurį sudaro dvi versijos – „Ferrari 12 Cilindri Coupe“ ir „12 Cilindri Spider“.

Išslaptintas „Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis: „12Cilindri"

Naujiena keičia 2017 m. pasirodžiusį „Ferrari 812 Superfast“ modelį. Naująjame Ferrari 12 Cilindri įrengta patobulinta 6,5 l V12 atmosferinio variklio su tiesioginiu degalų įpurškimu versija. F140HD variklyje vietoj plieninių kardaninių velenų buvo sumontuoti titaniniai (jų svoris 40 proc. mažesnis), taip pat lengvesni stūmokliai ir alkūninis velenas.

Išslaptintas „Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis: „12Cilindri"

 

Variklio, kuris buvo patobulintas, kad atitiktų dabartinius „Euro 6E“ išmetamųjų teršalų standartus, galia išlieka tokia pati kaip ir 2021 m. „Ferrari 812 Competizione“: 830 AG, esant 9250 aps/min (maksimalus greitis – 9500 aps/min). Tuo pat metu sukimo momentas buvo sumažintas iki 678 Nm esant 7250 aps/min. Palyginimui: „Ferrari 812“ turi 718 Nm, o „Competizione“ versija – 692 Nm. Modelyje „Ferrari 12 Cilindri“ šis V12 variklis suporuotas su „Magna“ aštuonių pavarų DCT robotu.

Gamintojo teigimu, didžiausias sportinių automobilių greitis viršija 340 km/val. Kupė svoris -1560 kg. Toks automobilis pirmąjį „šimtuką“ įveikia per 2,9 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. įsibėgėja per 7,9 sekundės. Dėl kitokios konstrukcijos, Ferrari 12 Cilindri Spider yra šiek tiek  sunkesnis. Jo masė 1620 kg. Šis sportinis automobilis nuo vietos iki šimto įsibėgėja per 3,0 sekundės, o iki 200 km/h – per 8,3 sekundės.

Išslaptintas „Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis: „12Cilindri"

Naujasis Ferrari turi laidais valdomą stabdžių sistemą ir naują elektroninio slydimo kontrolės asistento SSC (Side Slip Control) versiją. Itališko sportinio automobilio 12 Cilindri ilgis – 4733 mm, plotis – 2176 mm, aukštis – 1292 mm, o atstumas tarp ašių – 2700 mm (20 mm trumpesnis už Ferrari 812 ratų bazę). Kėbulo atsparumas sukimui padidintas 15 %.

Išslaptintas „Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis: „12Cilindri"

„Ferrari 12 Cilindri“ dizainą įkvėpė istorinis Ferrari paveldas. Priekinė dalis tarsi nuoroda į legendinį 365 GTB/4 Daytona su vizualiai „aštriais“ priekiniais žibintais, tarp kurių yra blizgus juodas elementas. Kupė montuojamas stiklinis stogo skydas, o „12 Cilindri Spider“ turi sulankstomą kietąjį stogą, kurį transformuoti užtrunka 14 sekundžių.

Išslaptintas „Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis: „12Cilindri"

Šonuose įrengti aktyvūs aerodinaminiai elementai, kurie, važiuojant 60-300 km/val. greičiu, pakyla ir padeda padidinti prispaudžiamąją jėgą (važiuojant 280 km/val. greičiu, jie suteikia papildomą 50 kg svorio). Naujajame sportiniame automobilyje už priekinių ratų taip pat įrengtos žaliuzės, kurios naudojamos pertekliniam slėgiui variklio skyriuje sumažinti.

Išslaptintas „Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis: „12Cilindri"

„Ferrari 12 Cilindri“ interjere daug detalių pasiskolintų iš krosoverio „Purosangue“. Tiesa, šiame superautomobilyje montuojami jau ne du, o trys ekranai. Virtualaus prietaisų skydelio įstrižainė yra 15,6 colio, informacinės ir pramoginės sistemos jutiklinis ekranas – 10,25 colio, o priekiniam keleiviui skirtas 8,8 colio ekranas. Į įrangos sąrašą įtrauktas belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas, taip pat 1600 vatų „Burmester“ garso sistema su penkiolika garsiakalbių.

Išslaptintas „Ferrari 812 Superfast“ įpėdinis: „12Cilindri"

Bendrovė jau paskelbė pradines naujienų kainas Italijoje. Už „Ferrari 12 Cilindri“ kupė prašoma ne mažiau kaip 395 000 eurų , o „12 Cilindri Spider“ kaina prasideda nuo 435 000 eurų .

 

 

ŽYMĖ:
Pasidalink